luidsprekers

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Post Reply
Henk-1970
AX driver
AX driver
Posts: 36
Joined: WedMar15, 2006 9:04:00 PM
Location: 7772

luidsprekers

Post by Henk-1970 »

ik heb gisteren radio cd speler ingebouwd in onze onlangs aangeschafte ax, maar uit de standaard boxjes achter de voorstoelen komt een jaren 60 sound 8) , dus deze gaan eruit, maar is er ook een mogelijkheid om ergens voorin de auto nog een paar luidsprekers te plaatsen zonder dat ik de auto uit elkaar moet zagen, wie heeft hier ervaring mee? :help:
ax 1.1i allure 3-'95 154dkm orga 5690 RIP
picasso 1.8-16v g3 02-'02 140dkm
ZX 1.8-16v 02-'97 149dkm

"Al wordt nog zo donker, het wordt altijd weer licht"

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

waar je flessenhouders nu zitten kan je zegmaar mdf paneeltje inbouwen, en daar de speakers in monteren.

Tommmm
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 187
Joined: SunOct23, 2005 9:41:40 AM
Location: Eindhoven

Post by Tommmm »

volgens een monteur van een radio winkel zijn er ook speciale paneeltjes te koop voor in een ax. ipv de flessenhouders dan he. maar zelf maken met wat skai eroverheen is wel het leuks denk ik.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,

To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.

ArjenLS
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 50
Joined: SatMar04, 2006 9:54:34 AM

Post by ArjenLS »

ditzelfde heb ik net gedaan, flessenhouders zijn zo los iig.
daarna heb ik in 1-1,5 een paar paneeltjes gemaakt waar de speakers in konden. het is niet moeilijk maar het resultaat mag er zijn :) .
ik moet er ook nog wat bekleding overheen gooien maar helaas is 1 van de speakers gescheurd dus dat moet nog even wachten :( .
succes ermee iig! 8)

Post Reply