hieronder zul je telkens nieuwe foto's gaan zien, dus kijk af en toe is ff in dit topic voor nieuwe foto's en anders plaats ik wel een berichtje, ik wil alle foto's namelijk onder elkaar houden
de plank voor 2 euro heeft nu gediend voor:
bodemplaat voor me axje, waar ik de kist op ga vastankeren ivm kantelen door het gewicht van de woofers aan de kist.
ff met decoupeerzaag gestoeid, gradenhoek ingesteld om mooi hoekje eraan te zagen, aanleg-latje gebruikt zodat ik mooi en recht zaag, muziekje op hopsa, de heerlijke mdf-wolk goed opgesnoven voor de gewenste kriebelneus

hatsjoe
inmiddels met montagekit van bison aan de slag gegaan, en al 2 poorten gemaakt die in de kist vastzitten(edit by drake: rioolbuizen), ik ben er van overtuigd dat ze hun werk goed zullen vervullen, ipv schijt te verplaatsen.
ook voor de 3e keer naar praxis gegaan, hiero in de buurt bij de gamma hebben ze geen boutjes m5 langer dan 30 mm, en de 1e keer nam ik te grote boutjes mee van praxis, 2e keer te korte, en nu heb ik de goeie
bij praxis m5 60 mm lang , om de subs op de kist vast te maken.
foto 1 :
foto 2 :
foto 3 :
foto 4 :
foto 5 :
foto 6 :
(voor de wijsneuzen, 1 accu mist op de foto ja, die staat in de oplader die ook mist)
foto 7 :
foto 8 :
foto 9 :
foto 10 :
foto 11 :
foto 12 :
foto 13 :
foto 14 :
foto 15 :
foto 16 :
foto 17 :