Ik heb sinds kort een carkit Nokia CK-7W in de auto zitten. Nu moet ik echter, als ik instap, altijd de carkit aanzetten door op de knop te drukken. DIt is niet het geval bij mijn vader, met dezelfde carkit.
Wat kan ik hier aan doen?? Heeft iemand hier een oplossing voor?
Nokia Ck-7W
Moderators: Drake, webmasters
met de wat?
ik heb het even opgezocht voor je:
ZWART: MASSA (spreekt voor zich denk ik?)
ROOD: 12V CONSTANT (Spreekt voor zich denk ik? vergeet de zekering van 2 ampere niet..)
BLAUW: 12V geschakeld aan contact. Dat is idd die ISGN draad. Het lijkt me toch niet heel moeilijk om ergens een draadje te vinden waar alleen stroom op staat als de sleutel in het contact omgedraaid is (je kan bijvoorbeeld de geschakelde van je autoradiootje aftappen) ? Als je deze niet heb aangesloten lijkt het me logisch dat hij niet vanzelf aangaat
GEEL: op de muteaansluiting van de autoradio (mits aanwezig natuurlijk..)

ik heb het even opgezocht voor je:
ZWART: MASSA (spreekt voor zich denk ik?)
ROOD: 12V CONSTANT (Spreekt voor zich denk ik? vergeet de zekering van 2 ampere niet..)
BLAUW: 12V geschakeld aan contact. Dat is idd die ISGN draad. Het lijkt me toch niet heel moeilijk om ergens een draadje te vinden waar alleen stroom op staat als de sleutel in het contact omgedraaid is (je kan bijvoorbeeld de geschakelde van je autoradiootje aftappen) ? Als je deze niet heb aangesloten lijkt het me logisch dat hij niet vanzelf aangaat

GEEL: op de muteaansluiting van de autoradio (mits aanwezig natuurlijk..)