en dus zoek je naar creatieve oplossingen...
Ik heb net een Parrot CK3100 bluetooth carkit gekregen...

En da's mooi, want wilde er eigenlijk al 1tje kopen...
Maar daarbij had ik al een probleem voorzien.
Hoe dat aan te sluiten als je g??n standaard speakersaansluitingen gebruikt maar een aparte versterker?
Normaal sluit je zo'n ding aan met een "mute-box" die tussen je luidspreker bekabeling uit je autoradio geplaatst wordt.
Zo'n kast stuurt een mute-signaal naar je radio en gooit vervolgens direct het geluid over je speakers...
Echter.., de Parrot CK3100 heeft een hele handige optie... je kunt'm ook middels een "line-in" op je radio aansluiten, handig!
Maar, ... natuurlijk is er een maar.., mijn line-in op de JVC radio is m'n mp3 spelende 12cd-wisselaar die via het JVC J-link systeem zit aangesloten...
Nu heb ik wel de briljante gedachte om de J-link kabel open te snijden en opzoek te gaan naar de signaalkabels (wat opzich niet zo'n kunst is) en daar een aftakkinkje te maken voor een extra ingangskabel.... maar daar snapt de radio natuurlijk geen moer van als de telefoon gaat.
Alternatief is 2 extra speakers te plaatsen aan de autoradio rechtstreeks, dan wel aangestuurd door de mute-box, om op die wijze telefoongeluid te krijgen. MAAR: dan krijg ik ook geluid uit die 2 speakers als de radio gewoon aanstaat... en da's weer niet de bedoeling.... HELP!!!
OF: ZIT ER EEN EIGEN VERSTERKERTJE IN ZO'N MUTE-BOX? EN KAN IK DUS W?L 2 SPEAKERTJES LOS AAN DE MUTE-BOX HANGEN? EN DAN ALLEEN DE MUTE-KABEL AAN DE AUTORADIO OM DIE QUA VOLUME UIT TE SCHAKELEN?
DUS....?!