Speakers achterin

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Post Reply
thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Speakers achterin

Post by thommes »

Ik heb vandaag 3weg pioneertjes gekocht en wilde deze aansluiten. Ik heb ze al in mn hoedenplank gefabriceerd en heb de kabels van achter naar voren gehaald.

Maar dan:

Mijn radio zit gewoon op de originele bedrading van de peug, in de stekker. verder geen poespas erbij ofzo. tussen mijn radio en de originele bedrading van peugeot zit een soort bosje met kabels wat bij mij radio zat bij aankoop en daar zit een dubbele paarse draad voor linksachter en een dubbele groene draad voor rechtachter.

Hoe moet ik het nu doen? Doorknippen en de nieuwe draden ertussen maken?
In de stekker die van de radio in mijn originele stekker steekt heb ik ook nog drie gaatjes vrij. zou ik daar ook nog iets mee kunnen?

alvast bedankt!

thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Klinkt als: isostekkers in je auto, verloopstukje van radioaansluitingen naar ISO (wat je nu hebt).

Ik heb nieuwe isostekkers gehaald voor in de auto die w?l losse draadjes voor 4 speakers ipv 2 hadden. Afknippen in je radiobos is de goedkopere optie, werkt ook, maar als je dan een andere radio erin doet moet je het nog een keer aanpassen voor je nieuwe radio.

Of ik moet je verhaal verkeerd hebben begrepen.
Kijk uit, een Cactussssss

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

ik heb maar twee boxen achterin maar heb per box uiteraard een + en - draad. en ISO heb ik nog nooit van gehoord
**Stay Tuned**
Image
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Image
Voorbeeld van een iso connector.

Sorry, ik bedoelde gewoon aantal speakers 4 ipv 2 zeg maar. Bij m'n vijfdeurs zitten ze standaard voorin, maar dat is niet heel gebruikelijk bij andere AXjes.
Kijk uit, een Cactussssss

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

is al gelukt, kan slotje op!
**Stay Tuned**
Image
Image

Post Reply