Memory

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Post Reply
thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Memory

Post by thommes »

Ik heb in mn vriendin dr auto een nieuwe cd speler gezet. Was een kwastie van stekker los, stekker vast, prop en klaar, maar er is nog een roze kabeltje van memory over, dwz dat ik deze nog niet aan iets vast heb gemaakt. Daardoor onthoud de cd speler niks wat erg vervelend is. Wie kan mij vertellen aan welke kabel ik heb moet lussen?

Ik dacht zelf aan de voeding kabel die in een aparte ingang naar binnen gaat. Dit heb ik nog niet geprobeerd, want t leek me beter t eerst ff t vragen.

Thnx!!!

Thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

Djoeri
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 267
Joined: SunJul09, 2006 12:26:32 PM
Location: Almere
Contact:

Post by Djoeri »

Is het een losse wisselaar die je op je radio aansluit? Ik weet niet van welk merk die is. Maar ik heb er zelf ook een radio met cd wissellaar inzitten (pioneer) en daarzat ook een rood/roze draad bij die moest ik aansluiten achter bij mijn radio. Pioneer heeft bij de tussenkabel (radio naar auto) in de pluskbabel (30+ continuspanning meestal rood) een extra aansluiting opzitten waar je de voeding van je wisselaar op aan kan sluiten. Als je die dan aansluit onthoud de wisselaar gewoon alles.

Djoeri
Mercedes-Benz 190 '89
Voor foto's check mijn wie is wie:
BRUM-Ster

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Heb je de gele kabel wel aangesloten op een constante plus? Die onthoudt bij mijn pioneer de instellingen.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

memory zal aan de constante + gehangen moeten worden uiteraard, anders heb je dr nog niet veel aan :D

Post Reply