phase linear

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Post Reply
Daan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 210
Joined: SatApr08, 2006 6:11:01 PM

phase linear

Post by Daan »

hee misschien heeft iemand een idee hoeveel t kost om een versterker te laten repareren bij ron de vries? ik heb dus een opus4 van phase linear en daar kwam plots rook uit :shock:
ik wil weer nu mijn 2 audiosystem woofers aansturen maar eerst moet ik dus een werkende versterker hebben. zou t erg duur zijn om te repareren of ben ik beter af om een andere versterker te kopen? gr D
Image
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Versteker

Post by MrBBQ »

Hallo Daan,

Wat het kost bij Ron de Vries om de versterker na telaten kijken weet ik niet precies.
Wat ik wel weet dat het opsturen en alleen naar de versterker kijk al rond de 90 euro kost.. dit is dus zonder reparatie`s !
Ik zou je advieseren om gewoon naar een aantal audioshops te bellen om een daar tevragen wat het ongeveer gaat kosten, loop dit in de papieren dan zal ik gewoon gaan kijken op marktplaats voor een Phase Linear versteker 2e hands.
Trouwens waar heb je de versteker gekocht !!!

gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....

Daan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 210
Joined: SatApr08, 2006 6:11:01 PM

Post by Daan »

mm minder... ik heb de versterker nieuw bij ron gekocht. prima ding.. 2x 465rms bij 4ohm of 4x100 natuurlijk.. je ziet ze bijna niet 2e hands op de markt en dan kosten ze ook nog een aardig zakcentje. ik bel anders ron eerdaags wel op en kijken wat ie zegt.

Meltdown
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 179
Joined: WedAug16, 2006 8:02:43 PM
Location: kessenich (belgi?)

Post by Meltdown »

Geen garantie?

Anders gewoon laten requpereren.

Greetz

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Versteker

Post by MrBBQ »

He Daan,

Toen er rook uit je versterker kwam, is dit met aansluiten gebeurt of is dit gewoon met gewoon gebruik!


Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....

Daan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 210
Joined: SatApr08, 2006 6:11:01 PM

Post by Daan »

gewoon met gebruik. weet niet hoe t kan. de muziek stond niet eens hard. gewoon s'ochtend onderweg naar werk. geen goed begin van de dag. 1 plof uit de woofer en toen rook uit de versterker. enig idee dan?

Post Reply