Goede ICE fora...
Moderators: Drake, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Goede ICE fora...
Ik zoek een goed ICE forum met niet teveel gelul over hoe mooi je installatie en hoe duur je spullen wel niet zijn, en iets meer over hoe de boel in elkaar zit.
Had me geregistreerd op showyoursound.nl, maar daar cre?er je al paniek als je om een simpele pinout vraagt, en van die rechtstreeks-uit-de-doos-prutsers of ik-ben-trots-op-mijn-12-subwoofers-13-in-een-dozijn-install gozertjes heb je echt geen fuck.
Iemand bekend met een forum waar ze ook wat w?ten?
Had me geregistreerd op showyoursound.nl, maar daar cre?er je al paniek als je om een simpele pinout vraagt, en van die rechtstreeks-uit-de-doos-prutsers of ik-ben-trots-op-mijn-12-subwoofers-13-in-een-dozijn-install gozertjes heb je echt geen fuck.
Iemand bekend met een forum waar ze ook wat w?ten?
-
- AX Spaster Mammer
mjah.. ik vroeg om een pinout, omdat ik die gare stekker die achterop m'n radio zit niet wil ?n niet wil kopen voor 35 euro ?n te weinig ruimte heb achter m'n radio voor dat ding. beginnen ze met horrorverhalen over een auto die in de fik vliegt... van 12V / hooguit 2A op een goed gesoldeerde verbinding met krimpkous eromheen...
Browny wrote:die patsertjes bij die denken supercool te zijn met hun te dure installatie, maar ja, die rijden ook een golf he, dus wij weten wel beter.
Psies, maar er zitten ook serieuze mensen daar

hoewel dat er weinig zijn, kom zelf gelukkig niet vaak op dat forum.
maar pinout? ik neem aan dat je geen iso stekker wilt maar de zooi gewoon direct doorverbinden?
-
- AX Spaster Mammer
Er zit een speciale stekker en daar moet ik een adapterkabel voor halen om een ISO-stekker aan te sluiten. Ik wil geen 86 stekkers achter m'n radio, is ook gewoon geen plek voor.. wil direct een kabel uit de radio en daar een ISO stekker aan.
Foto:
Grappige is eigenlijk nog dat je die er nieuw vlgs mij ook bij moest kopen. Heb de complete doos nl., en er is geen plek voor
Radio zit helemaal in piepschuim met minimale ruimte over, bovenin piepschuim is ruimte voor het hoesje + frontje (frontje in hoesje, anders niet, dus ok geen ruimte voor), en aan de zijkant van het piepschuim zit een inham voor het instructieboekje + 1mm speling voor additionele papieren... En dan zit die doos strak vol!
Foto:

Grappige is eigenlijk nog dat je die er nieuw vlgs mij ook bij moest kopen. Heb de complete doos nl., en er is geen plek voor

Bij showyoursound.nl werkt het meestal zo; wie de meeste loodbitumen in z'n deuren plakt, wint.
Owja, huis tuin en keuken oplossingen werken volgens de meeste mensen daar niet, je moet eerst iets kopen wat vooral duur is..
Brobeer anders ff een mailtje naar de support(ik neem aan dat het een clarion is).
http://www.clarion-eu.com/nl/Hot_Line.5880.0.html
45% kans op een nuttig antwoord
.
Owja, huis tuin en keuken oplossingen werken volgens de meeste mensen daar niet, je moet eerst iets kopen wat vooral duur is..
Brobeer anders ff een mailtje naar de support(ik neem aan dat het een clarion is).
45% kans op een nuttig antwoord

Last edited by Bas_S on WedJul05, 2006 12:16:58 AM, edited 1 time in total.
Altijd meer PK's dan jou!
http://www.12vhifi.nl geen forum.. wel goede info...
-
- AX liefhebber
Bas_S wrote:Bij showyoursound.nl werkt het meestal zo; wie de meeste loodbitumen in z'n deuren plakt, wint.
45% kans op een nuttig antwoord.
Sorry hoor maar hier ben ik het niet mee eens,ik zit al 3 jaar actief op showyoursound en heb er nog nooit problemen gehad. En zeker altijd goede adviezen gehad als ik er zelf echt niet uitkwam.
-
- AX Spaster Mammer
-
- Welkom nieuw AX lid
beste kakanox,kakanox wrote:Vond die eerste reacties in mijn topic nou niet echt dat je zegt van "wij zijn inventief" ofzo.
Meer het Remco Car Stereo-type.
Maar goed, er zaten 1 of 2 interessante reacties tussen..
ipv hier je ongenoegen te uiten over personen op een ander forum die je niet eens persoonlijk kent,nodig ik je hierbij uit om een keer langs te komen als er een Emmawedstrijd gehouden wordt.
14 en 15 oktober is er een wedstrijd in de Ahoy te rotterdam.
Dan zal ik met jou een rondje langs de auto's doen en dan weet ik zeker dat jij je standpunt over "wij zijn inventief" bijstelt.
dan zul je dingen gaan zien die verder gaan dan alleen een simpel stekkertje solderen.
want als je zelf zo inventief zou zijn ga je niet ergens vragen hoe iets te doen.
dus bij deze zie ik je graag in de ahoy.
Mvg,
Rob Borremans
Interessante manier van meningsverschillen oplossen Rob; zou willen dat iedereen het zo volwassen zou opvatten 
Neemt niet weg dat je misschien te snel een conclusie trekt uit de pak 'm beet 25 woorden die Kevin hier over het andere forum schreef. "Ongenoegen" haalde ik er namelijk niet uit (au contraire, de laatste zin is uitgesproken positief).

Neemt niet weg dat je misschien te snel een conclusie trekt uit de pak 'm beet 25 woorden die Kevin hier over het andere forum schreef. "Ongenoegen" haalde ik er namelijk niet uit (au contraire, de laatste zin is uitgesproken positief).
Kijk uit, een Cactussssss
-
- Welkom nieuw AX lid
lees dit topic eens,dan weet je een beetje wat ik bedoel.pcrodent wrote:Interessante manier van meningsverschillen oplossen Rob; zou willen dat iedereen het zo volwassen zou opvatten
http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?TOPIC_ID=50794
we worden gezien als een stelletje johnny's met een 13 in een dozijn woofer en denken dat we heel wat zijn.
maar zo is het natuurlijk net ff niet.
daarom zou ik graag eens met hem door de ahoy willen lopen en even laten zien dat we dus geen "patsertjes" zijn.
misschien dat ie dan zn woorden terugneemt.
-
- Welkom nieuw AX lid