1) Ik heb geen klep ervoor. Heeft naar mijn weten ook nooit gezeten
2) Het zijn geen gewone schroeven, maar eerder 5 hoekige schroeven, en ik krijg ze met de imbussleutel niet los
Dus ik vraag mn buurman wel eens of hij het juiste materiaal heeft, en anders kom ik wel ff langs binnenkort als dat oke is.
-Edit- Volgens 'n vriend van me zijn het 'tork' schroeven, dus als het goed is zit morgen de versterker erin
Klopt het zijn idd torX schroeven. En je komt ze overal tegen in een Citroen. Dus als je handig bent hou je je ogen open voor een setje
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ook onder de motorkap kom je ze vaak tegen. Maar denk ook aan mobiele telefoons videorecorders enz. Ze worden vaak gebruikt als temper proof schroeven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Ook onder de motorkap kom je ze vaak tegen. Maar denk ook aan mobiele telefoons videorecorders enz. Ze worden vaak gebruikt als temper proof schroeven.
blijfermetjepotenvanaf schroeven. Zeg maar beveiligt voor de verknoei hetzelfer
Heeft ook met garantie te maken bij elec. apparaten... wanneer ze zien dat er met een gewone schroevedraaier geprobeerd is de torx schroefjes los te halen...
Als je koplampverstelling hebt, dan lopen de kabels onderin het midden naar de motorruimte, daar is nog een gaatje vrij waar je evt de kabel door kunt voeren