Antennekabel krijg je soms gewoon een stekkertje voor bij je radio, anders moet je die ook wel los kunnen kopen bij een elektronicawinkel.
De andere draden zijn lastiger. Zitten er kroonsteentjes aan? Dan weet je tenminste welke bij elkaar horen... Anders eerst meten welke draden plus en geschakeld plus zijn (neem als massa een massapunt op de carrosserie, niet wat-je-denkt-dat-de-massadraad-van-de-radio-is): meet je altijd ~12V dan is het plus, meet je 0V met contact uit en ~12V met contact aan dan is het geschakeld plus.
(plus, geschakeld plus en massa moeten aan het ene iso-blokje, de speakers aan het andere)
Van de draden naar je speakers kun je uitzoeken welke welke is met een ohmmeter, dito voor je massadraad. Rond de 0 ohm (of in elk geval geen kilo- of mega-ohms) tussen de uiteinden van een draad betekent dat ze verbonden zijn, veel weerstand: niet verbonden. Om je ohmmeter niet te slopen is het wel het beste om je accu even los te halen voor je dat gaat doen, gewoon voor de zekerheid.
Als je eenmaal weet welke draad waarvoor is is het aansluiten van een nieuw ISO-blokje een eitje...
(en er zitten hier vast electronici die me op allerlei fouten of onzorgvuldigheden betrappen hier, maar volgens mij werkt het zo ook

)
Succes!