Ik ben bezig met het installeren van een audiosysteempje in de auto (versterking oa). Het werkte niet helemaal, na wat meten kwam ik erachter dat me massa niet helemaal goed is in de kofferbak.
Voedingskabel + lak gaf geen contact
voedingskabel + bout onder bekleding kofferbak gaf 7 volt.
Ik kan geen goede massa vinden in de kofferbak, hoe hebben jullie dit gedaan?
Massa in kofferbak
Moderators: Drake, webmasters
Ik heb de massa gepakt op de sluiting van de kofferbak. Je kunt hem ook pakken op een van de onderste bevestigingen van de gordels.
Ik had eerst ook te weinig massa, vervolgens heb ik 1 uur gezocht naar andere plekken om deze te pakken, maar tevergeefs. Vervolgens bleek dat mijn zekering (nieuw) niet goed was
Heb je al eens gemeten op de accu, misschien brengt je accu geen 12 V meer, dan kun je ook lang zoeken.
--------------------------
Grtz, Rik
Ik had eerst ook te weinig massa, vervolgens heb ik 1 uur gezocht naar andere plekken om deze te pakken, maar tevergeefs. Vervolgens bleek dat mijn zekering (nieuw) niet goed was
Heb je al eens gemeten op de accu, misschien brengt je accu geen 12 V meer, dan kun je ook lang zoeken.
--------------------------
Grtz, Rik
-
- AX liefhebber
De dikkte van de kabel doet er niet toe je moet gewoon ongeveer 12 V achter in hebben als je versterker gewoon uit is !!!
Ik had zelf bij me achtergordel een extra gaatje geboort ffies kaal geschuurt erom heen en toen een m6 boutje werkte perfect.
Maar je moet wel minimaal 10 mm? kabel liggen voor een beetje geluids instalatie.
Gr Jeffry
Ik had zelf bij me achtergordel een extra gaatje geboort ffies kaal geschuurt erom heen en toen een m6 boutje werkte perfect.
Maar je moet wel minimaal 10 mm? kabel liggen voor een beetje geluids instalatie.
Gr Jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben
Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben