Polo 86C wrote:Jij ook een sound instal in je AX ? - Ja tuurlijk ! - Nee, niet nodig - Komt, nog ! - Ik ben zielig heb geen AX maar een ander hoopje schroot
Een Polo een hoopje schroot dus? neej d8 het niet... Duitse degelijkheid!
Maar ieder z'n eigen!
laat laatste klopt 100%
en die duitse degelijkheid ook alleen staat er niet bij hoe "degelijk" HAHA not maar goed ieder zijn keuze en respect voor een ander
thnx, maar is nog lang niet af, moet nog een dikkere pluskabel, maar die zijn achtelijk duur en voor 4 meter zit je al op 60 euro, koop ik liever twee nieuwe voorbanden, slipt ie tenminste niet meer in ze 2.
En uiteraard moet ik nog een hoop hoge en midden tonenspeakers inbouwen, want heb nu vooral bas
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
axo wrote:thnx, maar is nog lang niet af, moet nog een dikkere pluskabel, maar die zijn achtelijk duur en voor 4 meter zit je al op 60 euro, koop ik liever twee nieuwe voorbanden, slipt ie tenminste niet meer in ze 2. En uiteraard moet ik nog een hoop hoge en midden tonenspeakers inbouwen, want heb nu vooral bas
Welke diameter voeding/pluskabel heb je er in liggen nu dan?
haha... jij stuitert nu over de weg heen met al die bass.... haha
Aantal dB al gemeten? ben wel benieuwd..