Ik heb ze er nu opzitten zonder rubbers, maar nu krijg je natuurlijk bij het eerste het beste regenbuitje water op plekken waar je dat niet wil... maar als ik de rubbers monteer dan krijg ik ze met geen mogelijkheid meer vast geklikt Hoorde ze al een beetje kraken... dus dan maar zonder rubbers. Maar lijkt me niet helemaal de bedoeling zo.
Iemand tips?
Ze zitten nu trouwens wel vastgeklikt maar ze zitten lang niet zo vast als het origineel
Die vastklikdingen passen bij mij ook niet super. Ff verwarmen met een aansteker en heel voorzichtig bijbuigen werkt misschien. Ik heb ze wel met rubbers vastzitten.
De rubbers van de originele lampen zijn vastgelijmd Dus die laat ik lekker zitten, ga een dezer dagen wel weer langs de sloop.
Enneh, heeft iedereen hier gewoon witte remlichten? Vind ik eigenlijk niet zo ideaal... Ik heb er nu wat rood plastic omheen gedaan maar dat ziet er niet uit.
Rob GT wrote:De rubbers van de originele lampen zijn vastgelijmd Dus die laat ik lekker zitten, ga een dezer dagen wel weer langs de sloop.
Enneh, heeft iedereen hier gewoon witte remlichten? Vind ik eigenlijk niet zo ideaal... Ik heb er nu wat rood plastic omheen gedaan maar dat ziet er niet uit.
je kan rode lampjes kopen.. (alleen niet vandaag) of de lampjes met speciale glasverf roodkwasten.. (wel goede verf, anders brand het weg)
maar euhm, jij hebt wel gelijk gevonden waarom ik die dingen zo levensgevaarlijk vind.. zelfs met rode lamphjjes erin geven de reflectoren nog wit licht.. en sommige rijden idd gewoon met witte remlichten..
Vaak kan je inderdaad wel van die rode lampjes vinden, ,zelf heb ik er nog 1 uit mijn scootertijdperk maar dat is er 1 met 2 gloeidraden en dat past niet
je moet silvervision kopen van philips. dit zijn pitjes die er zilver uitzien maar rood knipperen. kun je gelijk ook een oranje setje kopen voor je knipperlichten. Die gekleurde pitten erin ziet er echt niet uit, dan zijn de originele lampenkappen nog mooier
Ik heb idd van 2 oude achterlichten de rubbers eraf getrokken en achterop de witte geplakt. Het rubber dat bij de witte achterlichten hoort is te star en kan dus lastiger worden ingedrukt om ze vast te klikken.