q01z wrote:het nadeel van alleen morrettes spuiten is waarschijnlijk dat ze toch een liter verf moeten aanmaken.. en dr maar een 0.2 van gebruiken ofzo!
dus als je nog meer te spuiten hebt is het wel te betalen (gokje.. incl. verf enzo 100a150,-) maar voor alleen morrettes is het denk ik evenduur
Das denk ik wel erg duur, reken de verf 5?/100 ml, veel schuur en strakmaakwerk zit er ook niet aan, dus denk dat het met de kosten wel meevalt.
q01z wrote:het nadeel van alleen morrettes spuiten is waarschijnlijk dat ze toch een liter verf moeten aanmaken.. en dr maar een 0.2 van gebruiken ofzo!
dus als je nog meer te spuiten hebt is het wel te betalen (gokje.. incl. verf enzo 100a150,-) maar voor alleen morrettes is het denk ik evenduur
litertje echte goede autoverf zit id aan die prijs. Maar al je 0,2 liter op 2 morettes gaat spuiten dan ben je echt goed gek. man nog niet eens een vierde daarvan sproeien ze erop.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote: litertje echte goede autoverf zit id aan die prijs. Maar al je 0,2 liter op 2 morettes gaat spuiten dan ben je echt goed gek. man nog niet eens een vierde daarvan sproeien ze erop.
lol dat maakt nog niet uit, want het blijft even duur
Dan is het dus toch beter om het zelf te proberen. Als je het zelf doet kun je het toch wel een aantal keren opnieuw doen als het niet meteen goed lukt. Dan ben je nog goedkoper uit.
Zo, nu eerst zorgen dat ik die morettes ook werkelijk krijg.
q01z wrote:lol dan is onze lokale spuiter gewoon erg duur ik had namelijk al wat vd prijs afgedaan
Heb laatst naamelijk via een bevriende spuiter wat verf moeten bestellen voor een vriendin van me, die had wat rotte plekjes op dr auto, dat was echter wel gewone verf, geen metallic, dat zal nog wat duurder zijn denk ik
citro-power wrote:Ja klopt. Maar voorlopig moet ik eerst mijn motor weer op de weg krijgen. En als ik dan nog wat geld over heb komen de lampjes aan de beurt.