dichtwerken achterklep
Moderator: webmasters
dichtwerken achterklep
hoi ik heb een vraagje hoe werk ik een achterklep dicht omdat het een klep is in polyester als iemand mij kan helpen mmzzll
achterklep
ja de opening waar de nummerplaat zit wil ik weg hebben vlakken van achterklep dus maar omdat het een poleyester klep is weet ik niet goed hoe of wa ivm barsten enzo
Re: achterklep
apu wrote:ja de opening waar de nummerplaat zit wil ik weg hebben vlakken van achterklep dus maar omdat het een poleyester klep is weet ik niet goed hoe of wa ivm barsten enzo
je kan het opvullen met plamuur.. maar dat werkt natuurlijk voor geen meter [gewicht]
ik weet dat AX_POWAH een plexiglas plaat ertegen heeft gekit en de randjes heeft weggeplammuurt. plexiglas maakt de klep 2a3 mm dikker, maar je kan de klep ook wat dieper laten vallen. Dan valt dat nauwelijks op.
afplakken met glasvezelmatjes werkt uiteindelijk het mooiste denk ik, maar is ook het duurste!

welk type klep heb je?
t beste kun je er een blok inleggen van polyster, die vastzetten en de randen afwerken met polyester en matjes!
Belanrijk is dat je de randen goed overlapt anders is het te zwak en gaat t scheuren!
Ik begin volgende week aan de nieuwe klep
met de plaat is een leuke oplossing maar met polyester en opvulle is beter!!
ax powah
t beste kun je er een blok inleggen van polyster, die vastzetten en de randen afwerken met polyester en matjes!
Belanrijk is dat je de randen goed overlapt anders is het te zwak en gaat t scheuren!
Ik begin volgende week aan de nieuwe klep
met de plaat is een leuke oplossing maar met polyester en opvulle is beter!!
ax powah
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!
het simepelste van als is houten blokjes maken die je in het gat vast vijst, een ijzeren plaat snijden en slijpen tot hij perfect in het gat valt, de plaat vastmaken op de houten blokjes, glasvezelplamuur gebruiken voor de laatste milimeters op te vullen, glasvezelmat erover doen, effen vrijven, dan plamuren, vrijven, plamuren, je kent het wel
greetings
greetings