Tocht bestuurderskant.

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Novius
AX Starter
AX Starter
Posts: 14
Joined: MonOct12, 2009 6:56:36 PM

Tocht bestuurderskant.

Post by Novius »

Hallo,

Ik heb na inbraak een nieuwe linker deur in mijn axje,maar nu is het zo dat op de snelweg het wel lijkt of het licht tocht bij de deur.

Ik heb de deur vergendeling(die staaf in de deurpost) al wat naar binnen gedaan zodat die nog iets beter afsluit.
Ook heb ik de raamrubbers ingevet met vaseline.

Ook heb ik gekeken in met de tuinslang of het niet ergens lekt ofzo,maar ik kan niets ontdekken.

Bijde oude deur was er niks aande hand,dus het rubber van de deurpost lijkt me in orde.

Graag enig advies van de kenners!

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

raampje naar beneden doen en het portier met 1 hand tegenhouden, met de muis van je hand een paar meppen op de hoek van de stijl geven, dan komt ie iets naarbinnen toe, kijk hoe het portier voor de tijd sluit, geef een paar meppen en kijk dan of ie iets naar binnen toe komt.

Dus niet als een blinde gaan meppen en er vervolgens achter komen dat ie te ver gebogen is :lol:

Verder heb je namelijk niet veel stelmogelijkheden aan het portier zitten, de slotpen kan je idd naarbinnen zetten, maar meestal zit het in de stijl rond het raam die niet helemaal lekker afdicht.

Novius
AX Starter
AX Starter
Posts: 14
Joined: MonOct12, 2009 6:56:36 PM

Post by Novius »

Bedankt voor je reactie :lol: ,

Ik ga het zo proberen! Edit: een beetje een vreemde oplossing..maar het heeft in ieder geval geholpen blijkt het zo :D

Is er nog iets te doen tegen die inbraakgevoeligen deuren van een AX? Iets d.m.v uuh rubber in die 'kier' te stoppen ofzo?
Want ik zag dus gister op de snelweg een AX rijden met een kier in de deur(ik denk door inbraak,net zoals bij mij).

Post Reply