
Ik zet mn motor nooit aan (helpt niet en lijkt me slecht voor de motor..) maar wat zijn de ervaringen met zon spuitbus de-icer?
Achterruit verwarming werkt niet haha dus gebruik ik ook niet

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heeerlijk die axenRock's wrote:voorruit heeft 2 kanten, dus binnenzijde moet idd ook gekrabt worden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Kijk, en dát vind ik persoonlijk dus echt absoluut onverantwoord!grietje wrote:toen ik op t punt stond een verfbrander te halen kreeg ik er 2 kijk gaten in en daar maar mee gereden hahaa:P
na half uur rijden smolt de rest ook.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja helpt dat?Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
... en daar word je niet koud van zeker ...DuFF wrote:de beste oplossing word ook besproken in dit topic:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=18641
bij m'n schoonzus werd de kachel van der, inmiddels afgevoerde civic ook nooit snel warm, thermostaatje vervangen en het was voor mekaar.grietje wrote:Ja helpt dat?Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
ik ga t zeker even vervangen.Browny wrote:bij m'n schoonzus werd de kachel van der, inmiddels afgevoerde civic ook nooit snel warm, thermostaatje vervangen en het was voor mekaar.grietje wrote:Ja helpt dat?Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).