blinderen
Moderator: webmasters
blinderen
Ik wil binnekort mijn ramen gaan blinderen(met van die folie), alleen, nu vroeg ik me af hoe ik dit het beste/makkelijkst kan doen, want ik heb t al bij aantal vrienden goed fout zien gaan
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest
beetje rare uitleg dit:
Ik heb t ook zelf gedaan ik heb geen strepen, een paar kleine bubbeltjes maar is niet echt goed te zien... ik was 2x 6 euro kwijt voor 3 ramen --> wat kostl laten doen?!
AX POWAH
Ik heb zelf ook mijn achterste 3 ruiten 80% geblindeerd en dat ziet er perfect
Als je het zelf doet krijg je altijd bubbels en strepen.
Ik heb t ook zelf gedaan ik heb geen strepen, een paar kleine bubbeltjes maar is niet echt goed te zien... ik was 2x 6 euro kwijt voor 3 ramen --> wat kostl laten doen?!
AX POWAH
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

degene die dit hebben gedaan, nog tips ofzo?
is het mogelijk om bij de ax de ramen er makkelijk uit te halen en weer terug te zetten of is dit teveel gedoe, mij lijkt dit namelijk makkelijker
is het mogelijk om bij de ax de ramen er makkelijk uit te halen en weer terug te zetten of is dit teveel gedoe, mij lijkt dit namelijk makkelijker
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
- Joris
- AX Master Spammer
Het raam loopt een klein beetje rond daardoor zul je altijd van de streepjes zien, met een fohn kun je het plastic een beetje warm maken zodat het beter past.
Met die plantenspuit kun je het eraf gehaalde plastic direct inspuiten met water(ik heb er wat allesreiniger bijgedaan)zodat het spul niet aan elkaar kleeft.
Eerst de ramen goed schoonmaken en ontvetten!
Dan beide delen nat maken en het plastic er gewoon opleggen dan kun je nog alle kanten opschuiven.
En dan met de bijgeleverde spatel de luchtbellen wegwerken.
Met die plantenspuit kun je het eraf gehaalde plastic direct inspuiten met water(ik heb er wat allesreiniger bijgedaan)zodat het spul niet aan elkaar kleeft.
Eerst de ramen goed schoonmaken en ontvetten!
Dan beide delen nat maken en het plastic er gewoon opleggen dan kun je nog alle kanten opschuiven.
En dan met de bijgeleverde spatel de luchtbellen wegwerken.
laten doen alle ruiten 395 euro en als je de ramen zelf aanlevert 295 euro bij www.ramentinten.nl
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
- Joris
- AX Master Spammer
Met een simpele druk op de "zoeken" button:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1125&highlight=ramen+blinderen
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1125&highlight=ramen+blinderen
heb je er geen verf voor ofzo dat je je ramen blindeert met een spuitbus dat zou handig wezen.
Jawel je hebt blacklight spray om bijvoorbeeld je achterlichten te verduisteren.... ik wil na speed s gaan kijken of je dat egaal op je ramen krijgt ...dana ff met blanke lak afwerken en dan ist nog krasbestendig ook nog!!
Of t ook gaat werken week nog nie

ax powah

Mzzls Geert