Met 't gat naar voren is sowieso een slecht plan: extreem nadelige beïnvloeding van de luchtweerstand van de auto, waardoor je brandstofverbruik duidelijk merkbaar toeneemt!
En persoonlijk vind ik een (niet-functionele) luchthapper op een AX sowieso geen gezicht.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Als ik de dakdrager c.q. imperial op de Koreaans jong zet haal ik ineens geen 1 op 10 meer - normaal gesproken doet ie 1 op 11, dus ja, dat is merkbaar.
Quinten wrote:hmmm, toch nog even in twijfel dan daarover, dat is niet de bedoeling namelijk...
geef jij d´r nou om joh !? Rijdt nu toch al 1 op 8 !
Maaruh, anders doe je 'm als diffuser idd !!
Mwa, als 'ie de benzine zelf moet betalen, kan ik me voorstellen dat dat een argument voor (her)overweging is, jah.
ohjaaa tuurlijk! Absoluut van belang, en hij betaald de benzine idd zelf. Dus begrijpelijk dat het waarschijnlijk achterwegen blijft. 't was dan ook niet zo zeer een serieuze reactie.
Al ben ik niet helemaal overtuigd van de toch wel gigantische toename van het benzinegebruik. Begrijpelijk is dat de auto wat meer luchtweerstand krijgt, maar een toename van deze mate geloof ik niet per direct
Ik heb niet gezegd dat ie meteen 2 kilometer minder doet op een kilometer, maar de Koreaans jong doet dat wel met z'n combi imperial/dakdrager, en dat is alleen een rij buisjes...