Jep,....... geplakt........ ff een fohn erop zetten en zachtjes trekken als de boel warm is.
J ekan wel kleurverschil krijgen in je lak omdat de lak eronder nog nieuw is.
of mogelijk een zwarte rand waar het embleem zat........turtle wax will do the trick !
uhm, wil niet veel zeggen, maar die van mij zaten geplakt en er zaten gaten achter om het geheel op zijn plek te houden, dus als je dat hebt moet je die wel opvullen, oftewel plamuren en spuiten, dat je het ff weet
axo wrote:uhm, wil niet veel zeggen, maar die van mij zaten geplakt en er zaten gaten achter om het geheel op zijn plek te houden, dus als je dat hebt moet je die wel opvullen, oftewel plamuren en spuiten, dat je het ff weet
oew, goed dat je et zegt
dat ga ik eerst eff uitzoeken dan (Als dat me lukt tenminste )
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>
Bij mij zaten ze ook geplakt. (nieuwe type) heb net 'injection' eraf gehaald. Dat plaksel eraf gehaald met HG stickeroplossing (pas wel op, probeer zulke zooi niet meteen op een goed zichtbare plek) Ook nog wat andere stickers eraf gehaald die erop zijn geplakt door de vorige eigenaar.
Ik met m'n AX van 1995 heb ook alle typeplaatjes er gewoon vanaf getrokken (zat allemaal geplakt). Daarna alles met wasbenzine gepoetst! Je ziet er helemaal niets van!