dakdragers AX
Moderator: webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
dakdragers AX
Hello folks,
Weet iemand of ax dragers voor een ax drie deurs uit 1987 ook passen op een ax drie deurs uit 1994?
Weet iemand of ax dragers voor een ax drie deurs uit 1987 ook passen op een ax drie deurs uit 1994?
-
- Welkom nieuw AX lid
ik heb die dakdragers nog is bekeken op de meeting,TTF wrote:![]()
dat had ik niet aangedurfd gezien hoe de dakdragers vast zitten bij een AX
en dat zit als een huis hoor. bankje blijft makkelijk zitten.
gave foto glenn

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Drempelkiller
Als iemand onze dakdragers is wil lenen geen probleem, even naar Nieuwerkerk aan den IJssel rijdenDuFF wrote: ..had ik dat soort dakdragers maar toen ik aan het verhuizen was.
Is een originele Thule set geschikt voor zowel 5-deurs als 3-deurs AX.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer
wou zeggen, 50 kg 
En ik heb ook nog een setje dakdragers
Met fietsendragers ook erbij ev 
Overigens zitten ze geklemd om je dak randen zegmaar, als je ze goed aandraait houden ze dat makkelijk
Je kan de hele auto er mee omtrekken, erg grappig 

En ik heb ook nog een setje dakdragers

Overigens zitten ze geklemd om je dak randen zegmaar, als je ze goed aandraait houden ze dat makkelijk

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
Hmmm... 's misschien wel een idee om die 48kg wegens 32" breedbeeld TV (jawel, nog een echte beeldbuisbak!) thuis te krijgen. 
Ps.: hier is nog een setje te koop!

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:

32 inch? das een centimeter of 84 a 90? Dat past toch makkelijk achterin?MNM(tm) wrote:Hmmm... 's misschien wel een idee om die 48kg wegens 32" breedbeeld TV (jawel, nog een echte beeldbuisbak!) thuis te krijgen.

-
- AX Master Spammer
Zeker weten, mijn 32'' bakbeest van Sony paste er compleet met doos ook maar net in, maar het ging wel.Glenn@nl wrote:32 inch? das een centimeter of 84 a 90? Dat past toch makkelijk achterin?MNM(tm) wrote:Hmmm... 's misschien wel een idee om die 48kg wegens 32" breedbeeld TV (jawel, nog een echte beeldbuisbak!) thuis te krijgen.
Weet niet hoe sterk jouw rug is, maar ik krijg het iig niet voor mekaar om 'n slordige 48kg ff in een AX te zetten.Glenn@nl wrote:32 inch? das een centimeter of 84 a 90? Dat past toch makkelijk achterin?MNM(tm) wrote:Hmmm... 's misschien wel een idee om die 48kg wegens 32" breedbeeld TV (jawel, nog een echte beeldbuisbak!) thuis te krijgen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:

Recently done: