Koplampen en vocht
Moderator: webmasters
Koplampen en vocht
Okee hopelijk laatste vraagje n.a.v. de APK voor m'n zusje...
Koplampen vochtvrij maken, wat is de handigste manier? Ja de föhn erop heb ik al gedaan, maar dan is het na een tijdje weer terug. Omdat de garage een as gaat vervangen weet ik niet hoe lang het ding daar is en als het vocht dan weer terug is hebben we dat weer.
Koplampen vochtvrij maken, wat is de handigste manier? Ja de föhn erop heb ik al gedaan, maar dan is het na een tijdje weer terug. Omdat de garage een as gaat vervangen weet ik niet hoe lang het ding daar is en als het vocht dan weer terug is hebben we dat weer.
Kijk uit, een Cactussssss
Maar hoe scheidt je dat glas dan?
snijden ofzo?
Die van de TRS blijft ook water in staan
snijden ofzo?
Die van de TRS blijft ook water in staan
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mwa, 'k vind dat anders nog niet eens zo heel gek bedacht: gewoon een afwateringsgaatje in de onderkant van de reflector boren enkele mm's achter 't glas.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
het idee was zoiets als dit:
stel dat je met 6 man in een AX zit
(bv. twee voor, drie achter en 1 in de kofferbak )
met ramen en deuren dicht, dan heb je grote kans dat de ramen snel gaan beslaan.
Zet je echter een raampje open, dan is dat al een stukje minder.
Twee raampjes open is nog beter.
Boor je nu bv. twee kleine gaatjes achter in de reflector, dan heeft het vocht ruimte om te ontsnappen en blijft het niet in je koplamp hangen.
stel dat je met 6 man in een AX zit
(bv. twee voor, drie achter en 1 in de kofferbak )
met ramen en deuren dicht, dan heb je grote kans dat de ramen snel gaan beslaan.
Zet je echter een raampje open, dan is dat al een stukje minder.
Twee raampjes open is nog beter.
Boor je nu bv. twee kleine gaatjes achter in de reflector, dan heeft het vocht ruimte om te ontsnappen en blijft het niet in je koplamp hangen.
veel auto's hebben aan de achterzijde vd koplamp een rubber dop ter isolatie..
volgens mij paste die van een ouder type Ibiza op onze koplampen.. maar dat staat nog wel ergens op het forum..
meestal komt de condens in de koplamp gewoon doordat hij niet meer helemala goed gekit is.. kitten is goed te doen, gebruik alleen geen zwarte kit.. das lelijk!
volgens mij paste die van een ouder type Ibiza op onze koplampen.. maar dat staat nog wel ergens op het forum..
meestal komt de condens in de koplamp gewoon doordat hij niet meer helemala goed gekit is.. kitten is goed te doen, gebruik alleen geen zwarte kit.. das lelijk!