achterruit vervangen tips??

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
axpiet
AX driver
AX driver
Posts: 37
Joined: WedJun27, 2007 10:13:45 AM

achterruit vervangen tips??

Post by axpiet »

Ik wil mijn achterruit vervangen door een getint exemplaar

Heeft iemand tips hiervoor.

THANX AX Piet

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

vervangen is ook je klep vervangen, of losse klep vinden. Krijg je amper/niet los. Makkelijker is om je ruit gewoon te blinderen met folie. Of laten doen als je het echt mooi wilt.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

axpiet
AX driver
AX driver
Posts: 37
Joined: WedJun27, 2007 10:13:45 AM

Post by axpiet »

ik dacht die 5 noppen los draaien en weer vastdraaien en dan is het gefixed. Waarom is het zo moeilijk?

THANX AX Piet

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

axpiet wrote:ik dacht die 5 noppen los draaien en weer vastdraaien en dan is het gefixed. Waarom is het zo moeilijk?

THANX AX Piet


Omdat je ruit aan je klep gelijmd zit. En dat laat meestal niet los, wat betekent dat het resultaat meestal is dat je ruit in duizend stukjes ligt en het stuk gelijmde glas nog doodleuk aan je klep vast zit ;-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

vervangen kan wel hoor, tis alleen echt een werkje waar je geduld voor moet hebben. Heel erg goed de ruit losmaken en dan heel voorzichtig verwijderen. De achterklep van de rode ax heeft inmiddels ook zijn tweede ruitje. (heeft rick gedaan)

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Mijn achterruit hadden ze ook zo vervangen bij carglas toen ik mijn spoiler probeerde te monteren. :? Hij lag dus al in tig duizend stukken bij mij. Maar ze feunen die stukken er denk zo af. Echt lang werkt hadden ze niet.

Maar blinderen is niet echt moeilijk bij een AX achterruit hoor. Het is gewoon vlak glas. Simpeler kan niet.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Post Reply