Aangezien Betterman mij afgelopen LIMBO-meeting vertelde dat hij 1100 piek voor zijn morette lampen had betaald ginf ff 10 min zoeken en daar kwamen links uit met veel goedkopere lampen:
Als die koplampen voor de Engelse markt zijn bedoeld, zou ik ze maar niet kopen. In Engeland rijdt men namelijk links en daar zijn de koplampen op ontworpen. Een koplamp schijnt niet keurig in een ellips voor zich uit maar heeft een bepaalde vorm om tegenverkeer niet te veel te verblinden. Een auto die uit Engeland (of Amerika ook trouwens) naar Nederland wordt geimporteerd, moet eerst nieuwe koplampen krijgen (met juiste keurmerk, ik meen E4). Het keurmerk zie je als het goed is op het glas van de koplamp staan.
GTSPORT wrote:En in Serooskerke liggen ze voor 40 euro op de sloop. Zien er hetzelfde uit.
Zou je die voor me willen ophalen? Indien ze nog heel zijn natuurlijk. Laat maar horen wat de kosten zijn, ik weet niet hoe ver je er vandaan woont, en of je er regelmatig komt. Het geld kan ik je overmaken, en mischien kan ik ze bij een meeting van je krijgen? stuur maar een pb!
Zal even kijken of ze er nog liggen, was er een paar weken geleden nog geweest en toen lagen ze er nog. En aangezien er in Zeeland niet veel AX tuners zijn denk ik dat ze er nog wel liggen. Ik kijk even voor jullie. Ze vroegen er 45 euro voor dacht ik.
Hey dat Betterman veel te veel voor zijn koplampen heeft betaald hebben we het al een keertje over gehad... Op www.carequipment.be in de cituning catalogus staan ze voor 300 nog wat euro
GTSPORT wrote:Zal even kijken of ze er nog liggen, was er een paar weken geleden nog geweest en toen lagen ze er nog. En aangezien er in Zeeland niet veel AX tuners zijn denk ik dat ze er nog wel liggen. Ik kijk even voor jullie. Ze vroegen er 45 euro voor dacht ik.
SUPER!!! Bedankt alvast. En als ze goed zijn (geen scheuren/barsten)koop ze maar gewoon en mail me je bank gegevens ff, dan maak ik je het over.
GTSPORT wrote:Zal even kijken of ze er nog liggen, was er een paar weken geleden nog geweest en toen lagen ze er nog. En aangezien er in Zeeland niet veel AX tuners zijn denk ik dat ze er nog wel liggen. Ik kijk even voor jullie. Ze vroegen er 45 euro voor dacht ik.
SUPER!!! Bedankt alvast. En als ze goed zijn (geen scheuren/barsten)koop ze maar gewoon en mail me je bank gegevens ff, dan maak ik je het over.