dak spoiler!!!!!!!

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

snoegels
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: TueDec09, 2003 11:32:36 AM
Location: heerlen

dak spoiler!!!!!!!

Post by snoegels »

Ik word wild.Stelletje hufters.Hebben ze mijn mooie dak spoiler gepikt.Echt als ..........schieten........bloed.........kop eraf.Weet iemand misschien wat dat spoilertje kost.Ben gelukkig goed verzekerd.Kan ik ff aangifte gaan doen.mazzelll

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Je zal wel een eigen risico bedrag hebben van 150 euro ........

Toen mijn 16v emblemen van mijn zx gejat waren kon ik 3 nieuwe kopen voor 180 euro :shock: ........... laat maar zitten d8 ik

Op deze pagina worden er nog wel 1s spoilers 2e hands aangeboden ......... nieuw kosten deze vleugels 150 euro !

Ga niet met de gedachte spelen dat hij binnenkort op een Golf zit (net als mijn 16v emblemen) ......... daar is Citroen in hun ogen opeens wel goed voor .......... om onderdelen vanaf te jatten........

Ik ben in ieder geval blij dat waarschijnlijk een golfrijder er iets orrigineels van gaat maken ...........
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

hoe hebben ze je spoiler eraf gejat??!
Is je achterraam nog wel heel of heb je nu alleen nog de steuntjes erop zitten???

wel k*t als ze iets eraf jatten, moet r niet aan denken dat ik smorgens wakker word met me wagen op blokken en zonder bumpers/kap :( :( :( :( :(

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: dak spoiler!!!!!!!

Post by Joost »

snoegels wrote:Ik word wild.Stelletje hufters.Hebben ze mijn mooie dak spoiler gepikt.Echt als ..........schieten........bloed.........kop eraf.Weet iemand misschien wat dat spoilertje kost.Ben gelukkig goed verzekerd.Kan ik ff aangifte gaan doen.mazzelll



uhm je bovendakspoiler gejat? :shock: wat hebben ze dan met je achterklep gedaan?


PS ga maar eens in Stein of Schinnen zoeken, daar is laatst al meer AX spullen opgeduikeld Betterman heeft nog een adres liggen van 1 van die "leners"
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Axirally
Technische Man
Posts: 54
Joined: SatJan17, 2004 4:16:10 PM
Location: Elsloo, Limburg
Contact:

Re: dak spoiler!!!!!!!

Post by Axirally »

Joost wrote:
snoegels wrote:Ik word wild.Stelletje hufters.Hebben ze mijn mooie dak spoiler gepikt.Echt als ..........schieten........bloed.........kop eraf.Weet iemand misschien wat dat spoilertje kost.Ben gelukkig goed verzekerd.Kan ik ff aangifte gaan doen.mazzelll



uhm je bovendakspoiler gejat? :shock: wat hebben ze dan met je achterklep gedaan?


PS ga maar eens in Stein of Schinnen zoeken, daar is laatst al meer AX spullen opgeduikeld Betterman heeft nog een adres liggen van 1 van die "leners"


Schinnen is bekend, maar Stein?
Tell me more

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Re: dak spoiler!!!!!!!

Post by Brutus »

Joost wrote:
uhm je bovendakspoiler gejat? :shock: wat hebben ze dan met je achterklep gedaan?



Euh... CENSUUR Dat is niet zo moeilijk... :oops: Geloof me.. ik weet het omdat ik mijn eigen gedemonteerd had..
Last edited by Brutus on WedFeb25, 2004 9:53:03 AM, edited 1 time in total.

snoegels
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: TueDec09, 2003 11:32:36 AM
Location: heerlen

bedankt

Post by snoegels »

Jongens bedankt voor jullie medeleven en reacties.Hoop tot ik het geld van de verzekering vlug mag ontvangen.Ben al wat rond aan het neuzen voor een 2ehansje spoiler.Geloof me als ik deze spoiler weer op mijn beugels ga plaatsen(die nou zielig op mijn achterruit naar het niets kijken)
tot die stukke beter vast gezet word.Als ze dat ding dan weer eraf jatten word het WAR tegen alle golfballen.

AN AX LESS IS A golf TOO MANY :men_ani

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Welke halvegare ***** dood kill what da fack :mp5 :sniper :shockwhore steelt er nou een spoiler zonder pootjes. Dan ben je gewoon gek. Die van mij heb ik vastgezet met die plugies waarmee ook de achterklepbedekking vast zit die moet je echt met een hamer erin slaan. Krijg je in mijn ogen noot meet los.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Sander wrote: Krijg je in mijn ogen noot meet los.
Mijn vriend , een hamer van 4 kilo zegt dat ie alles loskrijgt :D:D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

welke onozelaar steelt nu een ax spoiler, als dat gedaan is door een andere ax rijder vindt ik het wel heel laag, op een andere auto kan je er bitter weinig me doen, hij is hol dus bijzagen zit er niet in.

Als hij op een ander merk zit gaat dat heel erg opvallen, vroeg of laat zie je dat stuk onbenul dan voorbijtuffen in zon mislukte tupperwarebak tuned by wibra.

sterkte
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

denny wrote:
Sander wrote: Krijg je in mijn ogen noot meet los.
Mijn vriend , een hamer van 4 kilo zegt dat ie alles loskrijgt :D:D


ja en die van mij zegt dat de spoiler dan kapot is
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Echt balen voor je joh, ik hoop dat je er snel weer eentje vind in de goede kleur.
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

manuarmata wrote:
Als hij op een ander merk zit gaat dat heel erg opvallen, vroeg of laat zie je dat stuk onbenul dan voorbijtuffen in zon mislukte tupperwarebak tuned by wibra.

sterkte


Als je hem dan terughaald, kijkdan gelijk of mijn 16v emblemen er ook toevallig bijzitten :)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Axirally
Technische Man
Posts: 54
Joined: SatJan17, 2004 4:16:10 PM
Location: Elsloo, Limburg
Contact:

Post by Axirally »

Citro?nAXDriver wrote:Echt balen voor je joh, ik hoop dat je er snel weer eentje vind in de goede kleur.


Hier ligt nog een WITTE, compleet, mag je komen halen voor 20 Euro.
Heerlen- Elsloo is ca. 20 km.
Bel me maar 06-51296408

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... cd81d712d0

Hier gaan de ax-spoilers dus heen........ :evil:
AX GTi, sold!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Yeeezz... Dus daar zijn onze spoilers wel ineens goed voor?

Als ze al mijn spoiler in de hand hebben dan mogen ze wel oppassen.. Ik word er misselijk van en ga dan nog misselijkere dingen doen met die renault rijders...

Respect voor andermans eigendommen... :evil:

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Ik denk dat ik moet k*tsen :evil: Zo'n mooie ax-spoiler helemaal verkracht door die renault-beunhazen :? Snoegels zijn dakspoiler is gajat h?. Kan goed zijn dat zo'n dombo em heeft gejat :evil: Stelletje kl***z***en!

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Dat heb je als je eigen merk geen mooie spoilers maakt. Dan moet je ze ergens anders vandaan halen. Toch moet ik zeggen dat die karretjes er cool uitzien, zolang de spoilers maar netjes gekocht zijn :evil:
AX GTi, sold!

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

van mijn ax word nu nachts iedere 5 seconden een jpg gemaakt met een axion camera (camera met netwerksnoertje...) en die sla ik op met een week history op mijn servertje.

aan de politie heb je geen reet en je eugen risico is hoger dan een spoiler gvd...

ik heb er 2 op straat staan, en ze willen er maar niet afblijven.

HAAL DIE POST EFFE WEGVAN DIE PINNETJE EN HOE JE EEN SPOILER
ERAFHAALT PLEASE

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Eric wrote:
HAAL DIE POST EFFE WEGVAN DIE PINNETJE EN HOE JE EEN SPOILER
ERAFHAALT PLEASE


Done, maar elke malloot weet het... Maar goed!

Post Reply