Musketier

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Musketier

Post by Rock's »

Is de musketier voorbumper veel lager dan de GT voorbumper ?

Ik heb een Musketier achterbumper, deze is voor een type 2... en Devil is een type 1.
Met wat aanpassingen aan de achterklep is het allemaal wel passend te maken DENK ik,.... maar ik wil geen dingen verzieken, en het moet ook weer netjes origineel te maken zijn....

Als de hoogte ongeveer hetzelfde is dan zal ik de achterbumper niet echt missen in het totaalplaatje en zal ik de bumper en 4 dubbele uitlaat in de verkoop gooien...

Heeft er iemand een plaatje van een ax met musketier voorbump die recht vanaf de zijkant is genomen ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

meest duidelijke foto die ik zo gauw kon vinden :)

[img]http://batssoft.hobby-site.com/kentekens/images/AX/YP-64-GL/HPIM2010[1].jpg[/img]

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

daar zit nog een stuk onder, maar hij is geloof ik wel wat lager maar staat wel gaaf
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

de musketier bumper is 5 cm lager als de originele GT bumper, kun je goed mee rijden, ook als ie verlaagd is. Dat rubberen stripje zag er leuk uit maar dan worden drempels wel problematisch!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

er zwerft een topic van die rode duitse GT met die asociale brede wielen, en daarbij zie je goed vanaf de zijkant hoe laag de bumpert is,

die GT staat dan samen met een grijze GTI op de foto... heel veel foto's trouwens...

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Het enige wat met de achterklep gedaan hoeft te worden is dat er 2 stukjes gehaald moeten worden, ik zou zeker proberen de achterbumper + de uitlaten erop te zetten, maakt de auto wel enorm mooi :)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Image

Joost heeft ook alleen de voorbumpert.
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Drake wrote:Het enige wat met de achterklep gedaan hoeft te worden is dat er 2 stukjes gehaald moeten worden, ik zou zeker proberen de achterbumper + de uitlaten erop te zetten, maakt de auto wel enorm mooi :)


oow,... en ik heb nog een stuk of 365 van die achterklepstrips,... die ik er weer netjes overheen zet als hij weer org. moet worden...

Ik ga ook ff 200 van die dingen vezagen als oefening om een type 2 achterklepbalkje te maken.... (ruimt het zoldertje ook eens lekker op) :D
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

hij is ruim 30cm. lager, je moet gewoon die achterbumper en uitlaten wegdoen! Een koper heb je al :wink:
Ik heb het ook ff vergeleken met m'n musketier bumper naast m'n gt-bumper, het scheelt idd niet zo heel veel, die 5cm kan heel goed kloppen.

Post Reply