Is de musketier voorbumper veel lager dan de GT voorbumper ?
Ik heb een Musketier achterbumper, deze is voor een type 2... en Devil is een type 1.
Met wat aanpassingen aan de achterklep is het allemaal wel passend te maken DENK ik,.... maar ik wil geen dingen verzieken, en het moet ook weer netjes origineel te maken zijn....
Als de hoogte ongeveer hetzelfde is dan zal ik de achterbumper niet echt missen in het totaalplaatje en zal ik de bumper en 4 dubbele uitlaat in de verkoop gooien...
Heeft er iemand een plaatje van een ax met musketier voorbump die recht vanaf de zijkant is genomen ?
de musketier bumper is 5 cm lager als de originele GT bumper, kun je goed mee rijden, ook als ie verlaagd is. Dat rubberen stripje zag er leuk uit maar dan worden drempels wel problematisch!
Het enige wat met de achterklep gedaan hoeft te worden is dat er 2 stukjes gehaald moeten worden, ik zou zeker proberen de achterbumper + de uitlaten erop te zetten, maakt de auto wel enorm mooi
Drake wrote:Het enige wat met de achterklep gedaan hoeft te worden is dat er 2 stukjes gehaald moeten worden, ik zou zeker proberen de achterbumper + de uitlaten erop te zetten, maakt de auto wel enorm mooi
oow,... en ik heb nog een stuk of 365 van die achterklepstrips,... die ik er weer netjes overheen zet als hij weer org. moet worden...
Ik ga ook ff 200 van die dingen vezagen als oefening om een type 2 achterklepbalkje te maken.... (ruimt het zoldertje ook eens lekker op)
hij is ruim 30cm. lager, je moet gewoon die achterbumper en uitlaten wegdoen! Een koper heb je al
Ik heb het ook ff vergeleken met m'n musketier bumper naast m'n GT-bumper, het scheelt idd niet zo heel veel, die 5cm kan heel goed kloppen.