spoilerpootjes

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

spoilerpootjes

Post by Pixels66 »

Hoe krijg ik deze los van mijn spoiler? lijkt wel een soort plastic schroefje waar ze mee vast zitten... de spoiler moet naar de spuiter en de pootjes moeten er wel weer op kunnen daarna, dus niks mag kapot of gebroken worden...

groetjes Sander

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

pennetje wat je ziet zitten VOORZICHTIG weg tikken, net zolang tot je met wat wrikken de poot los krijgt. Kijk uit dat je de pennetjes niet doortikt want dan heb je nieuwe nodig!!!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

welke kant op wegtikken?

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

bij mij zat er een soor rubber dopje aan de kant van het pootje wat het verst naar achter zit. Deze kun je heel voorzichtig met een schroevendraaiertje opwippen en vervolgens er helemaal uittrekken. Dan kun je het pootje er zo af pakken. Het 'dopje' kun je er ook weer op drukken, dan zit ie weer gewoon vast. Mijn spoiler is er in ieder geval nog niet af gewaaid.

Heb trouwens nog een spoiler liggen met een ander systeem, maar je moet in ieder geval het bevestigingspunt zover mogelijk aan de achterkant van de spoiler losdraaien/wrikken.
AX GTI '91

AxFX
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: TueDec19, 2006 11:54:00 PM

Post by AxFX »

Je kunt die busjes eventueel vervangen door minijack stekkertjes, die zijn net ff iets dikker, maar zitten als een huis, en zijn daarna met een tangetje los te trekken als je dat ooit zou willen. Ik had bij mijne iets te hard dat busje erdoor geduwd, koptelefoon van mijn oude walkman eraan gegeven, en klaar.
Ik zit alleen met de originele doppen die op mijn raam zitten, die zitten muurvast.. grmml
AxFX

Post Reply