dit is het verhaal. Ik vind mijn bumpers veel te dof, en wil het gewoon mooi zwart glimmend hebben. Spuiten is me te duur, dat is geen optie. Nog een probleem, het zit helemaal gemonteerd op de auto met kit en schroefjes, dus ik wil ze zwart maken, maar ze moeten het liefst op de auto blijven zitten...
hoe goed werkt dat polytrol?
of is er een spulletje wat ik erop doe waardoor ze mooi worden?
ik weet, veel gevraagd, maar kan niet mijn duidelijke antwoord vinden...
polytrol werkt het beste als je het mij vraagt en ik heb veel middeltjes geprobeerd inmiddels. (zowel op m'n eigen rode bumpers als op zwarte bumpers van een maatje van me) Dat bumpershine zwart werkt ook wel, maar werkt maar kort.
Ik zit nog ff te kijken op de website.
Maar ze hebben inmiddels ook een wat meer huis-tuin-keuken variant erop. polytrol dus.
Ook speciaal voor bumperts: http://www.owachem.nl/indexplasticlean.htm
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Browny wrote:ja en nee, hersteld gewoon de originele kleur, dus als dat grijs is wordt ie grijs. (tenzij het dat bumperspul er niet af krijgt)
Het is trouwens niet echt een chemisch goedje ofzo, gewoon een soort vet/olie.
Kort samengevat: Zwarte plastic bumpers worden weer zwart en blijven zwart????? Hoeveel van dat spul ben je nodig dan? Ik zie een blik van 0,5 liter in de webshop?
Ps. Bumperzwart maak te weinig verschil en blijft te kort zitten. Dat is dus geld weggooien. (Kun je het ook gewoon aan mij geven )
Last edited by Tijmen on TueFeb06, 2007 7:10:59 PM, edited 1 time in total.
ben ik niet met je eens. Ik heb bumperverf van W?rth, en dat spul blijft lang en goed zitten, en maakt veel verschil, het maakt het wel donkerzwart, vanaf grijzig... alleen ik wil gewoon dat me bumpers glimmen, en dat doet dit spul niet...
W?rth is echt een supergoed merk, leveren ongelooflijk veel materiaal, voornamelijk aan garages... dat valma shine is niet echt een verf, en van wurth is meer een soort verf wat je met een sponsje aanbrengt...
ik krijg het idee dat polytrol alleen goed werkt bij rood...? of ook zwart...?