Hoi,
Ja, nu heb ik dat topic dat ik de vorige keer gestart heb hierover dus niet meer kunnen lezen, dus stel ik de vraag opnieuw.
Hoeveel lak en welke lakken heb ik nodig voor mijn AX-je te spuiten (enkel buitenkant??)
Ik hoop dat iemand me hierop een antwoord kan geven
Greetz
hoeveel lak?
Moderator: webmasters
je hebt verschillende dingen nodig, naast een spuitcabine met afzuiging heb je dit aan materiaal nodig:
* Grondlak, 2 liter MAX
* Lak (2 componenten) 1,5 liter
* Verharder
* Verdunner
Verhoudingen:
Lak 100%
verdunner 50%
verharder 30%
Je kunt dan heel je auto in 1x spuiten, wel meerdere lagen maar er hoeft dan geen blanke lak meer overheen. Wil je dit toch, voor extra glans (wel veel kans op lopers in de lak) heb je hier ongeveer n litertje voor nodig
Ik heb mijn voorbumper, achterbumper, achterklep, spoiler, sideskirts en deurpanelen met een halve liter gespoten.
Zorg dat je alles heel goed stof en vetvrij maakt en dan krijg je n prachtig resultaat!!
Succes ermee
* Grondlak, 2 liter MAX
* Lak (2 componenten) 1,5 liter
* Verharder
* Verdunner
Verhoudingen:
Lak 100%
verdunner 50%
verharder 30%
Je kunt dan heel je auto in 1x spuiten, wel meerdere lagen maar er hoeft dan geen blanke lak meer overheen. Wil je dit toch, voor extra glans (wel veel kans op lopers in de lak) heb je hier ongeveer n litertje voor nodig
Ik heb mijn voorbumper, achterbumper, achterklep, spoiler, sideskirts en deurpanelen met een halve liter gespoten.
Zorg dat je alles heel goed stof en vetvrij maakt en dan krijg je n prachtig resultaat!!
Succes ermee
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

Wie niet snel is.......is laag!!