lak laag op dak

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Koele
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 175
Joined: SunDec04, 2005 11:14:58 AM
Location: Ruinen
Contact:

Post by Koele »

Ik heb idd een aantal dingen zelf gespoten,beide voorschermen,'t hele dak,motorkap,voor en achter bumper,spoiler.allemaal met 2 componenten lak in de verfspuit.dingetjes in et interieur heb ik gewoon met spuitbusjes gedaan.die krijgen toch niet zo gek veel te verduren :)
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:

:twisted: Koele Styling :twisted:
:laughing3:

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

YES WHOOOOOOOOH,

blanke lak op mijn dak laat ook los, precies in het midden, in een diameter van 10 cm......

ik dacht bij het schoonspuiten van de auto dat er iets zat, dus ik spuiten en ik zag t verdwijnen, ik blij, stop ik de spuit...zie ik dat ik me dak aan t ver***en ben

:( chrisis..

waarom ik :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

JeaN
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 109
Joined: WedFeb22, 2006 1:00:09 PM
Location: Sumar
Contact:

Post by JeaN »

Ik heb zelf toen een keer mijn scooter gespoten, het resultaat mocht er best zijn al zeg ik zelf, maar meningen verschillen natuurlijk.

Kijk en oordeel zelf 8)

http://www.sumarders.nl/profielen/jan1.jpg

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

gewoon opschuren met korrel 400 nat, dan autoverf laten maken (200 ml zou meer als genoeg moeten zijn) in de kleur van de auto en een preval spuitertje gaan zoeken. Preval geeft hetzelfde resultaat als compressor ik ben daar 2 componenten primer mee aan het spuiten. werkt perfect. Met 1 capsule kun je makkelijk het hele dak doen. Wel de autoverf verdunnen zoals de verffabrikant het opgeeft voor gebruik bij compressor.

groeten
denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

en hoe werkt dat preval precies dan? heb je er een foto van?

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

kakanox wrote:en hoe werkt dat preval precies dan? heb je er een foto van?


men pakt google en toetst in "Preval sprayer"

en dan gaat er een wereld voor U open.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply