Toch zijn die slappe veerpoten ook wel gaaf af en toe hoor;
Tijdje geleden zat er bij ons op de dijk een uitgebouwd golfje (type 2) achter mij te douwen. Dus ik dacht als je een race wil, ken je die krijgen
Terugschakelen naar ze 2 (4bak) en plankgas.... Eerst zag ik em ff verdwijnen natuurlijk, maar de situatie liet echt scheuren niet toe. Wel zag ik met een km of 90 een drempel aankomen. Je raadt het al, zonder gas terug te moeten geven vlieg ik over de drempel, terwijl de (verlaagde) golf vol in de ankers moest om zijn voorbumper te sparen.
Kijk dat is nou franse souplesse!
onderstuur...
Moderator: webmasters
Kakelbont wrote:Toch zijn die slappe veerpoten ook wel gaaf af en toe hoor;
Tijdje geleden zat er bij ons op de dijk een uitgebouwd golfje (type 2) achter mij te douwen. Dus ik dacht als je een race wil, ken je die krijgen
Terugschakelen naar ze 2 (4bak) en plankgas.... Eerst zag ik em ff verdwijnen natuurlijk, maar de situatie liet echt scheuren niet toe. Wel zag ik met een km of 90 een drempel aankomen. Je raadt het al, zonder gas terug te moeten geven vlieg ik over de drempel, terwijl de (verlaagde) g*lf vol in de ankers moest om zijn voorbumper te sparen.
Kijk dat is nou franse souplesse!
onder het mom van SPRINGEN IS LEUK! :D
hehe
denny wrote:Sander wrote:Ik heb ook een probleem met nat weer. Als ik 70 rijd in zn 2 en ik geef volgas dan begint ie te slippen. Waar ligt dit aan
je onderstel in combi met slechte banden :P haha
combinatie van een enorm koppel een berg pks en 185 brede banden met 3 mm profiel. Maar ik was ondanks heel veel wielspin (en koppelingplaatspin) toch de snelste met de sprint.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.