sander-ja wrote:@ terminal; weet niet 175's gaan passen. Uitrollen is geen optie, dat kan allen met een ronde wielkast, aangezien je het rolapparaat op je naaf monteerd. Je kunt natuurlijk je wielkasten achter rond uitzagen en een GT/volcane skirtsetje monteren...
Als je een GT/Volcane skirtset monteert, kunnen de achterdeuren niet meer open...
(Ook kom je niet uit met de deurpanelen, maar dat lijkt me logisch... En zo zijn er nog wel wat meer (kleine) aanpassingen nodig...)
Heeft nooit iemand iets dergelijks geprobeerd?!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Ik had eens een mail gestuurd naar Dreamworks Cartuning
kreeg terug:
hallo,
waarschijnlijk wel mogelijk, als het gewoon plaatwerk is, kan ik het gewoon rollen. is het kunstof dan kan ik het kunstof zo aanpassen dat de banden vrii lopen
Zit alleen wel een prijskaartje aan van 140euro.
Morgen heb ik de velgen en ga ik eens kijken hoe en wat.. als het puur het randje omvouwen is ga ik het wel zelf proberen
Er zit ook een lipje aan de binnenkant van je wielkast. Die kan je er ook afslijpen. Heb je weer meer ruimte. Verder kan je met een krik en een houten balk ook een eind komen (vraag maar aan Q10z en Bas_S)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Nou ben zelf al aan de beun geweest. 195/40/16 past sowieso al voordat ik begon met beunen in de wielkasten. Alleen de semi's 195/50/15 komen net iets te ver nog naar buiten waardoor ik hem niet verder kan verlagen. Hij gaat 31 augustus uitgerold worden bij Lynx Car Design in Bergschenhoek, is lekker dicht bij voor mij. Kosten hiervan zijn 105 euro per as. Zal het resultaat en de bevindingen posten.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Nou de wielkasten zijn uitgerold, scheelt al aardig wat. Maar niet genoeg Skirts passen nu ook niet zo best meer
Kortom, de slijptol gaat erin. Eerst dat stuk waar je bumper aan zit kan heel wat vanaf. Daarna slijp ik die hele rand eruit waar je skirts aangeschroefd zitten. Dan de boel warm stoken zodat de kit tussen de 2 plaat delen zacht word en los begint te laten, daarna zoveel mogelijk weg steken. Dan terug om de wielkasten wat meer te rollen. De ruimte daar tussen dichtkitten. Skirts en bumper aanpassen en de skirts weer terug monteren met kit.
Als ik er ooit klaar mee ben post ik wel een foto (als het lukt).
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
De achteras die eronder zit nu is een schijvenas die nog NIET verlaagd is. Heb achter Bilpijn B8 dempers eronder zitten. Zal deze aanpassingen gaan doen en eventueel iets van hulpveren achter monteren mocht het niet voldoende zijn.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Rooney wrote:Nou de wielkasten zijn uitgerold, scheelt al aardig wat. Maar niet genoeg Skirts passen nu ook niet zo best meer
Kortom, de slijptol gaat erin. Eerst dat stuk waar je bumper aan zit kan heel wat vanaf. Daarna slijp ik die hele rand eruit waar je skirts aangeschroefd zitten. Dan de boel warm stoken zodat de kit tussen de 2 plaat delen zacht word en los begint te laten, daarna zoveel mogelijk weg steken. Dan terug om de wielkasten wat meer te rollen. De ruimte daar tussen dichtkitten. Skirts en bumper aanpassen en de skirts weer terug monteren met kit.
Als ik er ooit klaar mee ben post ik wel een foto (als het lukt).
en wat ben je dan nu al kwijt ?
ik denk dat je goedkoper af bent als je het laat uitlassen.