Logo's verwijderen

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Logo's met een schroevendraaier verwijderen lijkt me een 'gevaarlijke' bezigheid. Sommige mensen hebben niet zo'n vaste hand en dan heb je een kras in je lak zitten.
Gebruik voor de logo's op de achterklep liever een stukje visdraad, dat krast niet en werkt ook!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

´t viel bij mij nog niet echt mee hoor... kreeg de tape/sticker er met vreselijk veel moeite slechts een beetje af...!!!

't zal eens mee zitten :lol: :D!!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Mastenhose wrote:Logo's met een schroevendraaier verwijderen lijkt me een 'gevaarlijke' bezigheid. Sommige mensen hebben niet zo'n vaste hand en dan heb je een kras in je lak zitten.
Gebruik voor de logo's op de achterklep liever een stukje visdraad, dat krast niet en werkt ook!


Inderdaad; ik zou niet met een schroevendraaier gaan werken. 1x uitschieten en dag lak *-)

Job : wat gebruik je dan? / hoe doe je het?
Je moet in eerst instantie alleen beginnen als of de auto met de sticker lekker in de zon heeft gestaan, of kort verwarmen met een verfbrander. Koud krijg je het er echt niet af.

En dan heb ik betere ervaringen met stickerreiniger dan gewoon wasbenzine.

En dan gewoon met je vingers, liefst nog zonder nagels, gewoon wrijven. Dik in de stickerverwijderaar zetten; heeel ff wachten en dan loswrijven.
Zou toch niet echt heel erg moeilijk moeten zijn *-)

(alhoewel ik ze lekker zou laten zitten, veel mooier)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 372
Joined: MonAug21, 2006 7:33:45 PM
Location: Vlissingen

Post by Fietspomp »

grietje wrote:
Mastenhose wrote:Logo's met een schroevendraaier verwijderen lijkt me een 'gevaarlijke' bezigheid. Sommige mensen hebben niet zo'n vaste hand en dan heb je een kras in je lak zitten.
Gebruik voor de logo's op de achterklep liever een stukje visdraad, dat krast niet en werkt ook!


Inderdaad; ik zou niet met een schroevendraaier gaan werken. 1x uitschieten en dag lak *-)

Job : wat gebruik je dan? / hoe doe je het?
Je moet in eerst instantie alleen beginnen als of de auto met de sticker lekker in de zon heeft gestaan, of kort verwarmen met een verfbrander. Koud krijg je het er echt niet af.

En dan heb ik betere ervaringen met stickerreiniger dan gewoon wasbenzine.

En dan gewoon met je vingers, liefst nog zonder nagels, gewoon wrijven. Dik in de stickerverwijderaar zetten; heeel ff wachten en dan loswrijven.
Zou toch niet echt heel erg moeilijk moeten zijn *-)

(alhoewel ik ze lekker zou laten zitten, veel mooier)



Stickerreiniger?
Bestaat dat ook al?

Ik moet de resten er nog steeds afhalen, waar kan je dat kopen dan?
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Fietspomp wrote:Stickerreiniger?
Bestaat dat ook al?

Ik moet de resten er nog steeds afhalen, waar kan je dat kopen dan?


Wordt over het algemeen verkocht als stickerverwijderaar en is bij de meeste doe-het-zelf zaken wel te krijgen.

Gr. Marco
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

bestaat ja, bij de Praxis in het vak waar wasbenzine enz ook staat, schrijf maar op je lijstje, waar binnekort ook je gt-bumperspullen op komen te staan.

:idea: :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply