Het viel mijn vriendin van de week ineens op dat het wel leek of de rechterkant van mn AX lager was dan de linkerkant...ff nagemeten, en jawel hoor:
Rechts is mn AX ongeveer 1 ? 2 cm lager dan links, zowel voor als achter!!!
De vering is (voor zover ik weet nog) in orde, AX heeft net nieuwe APK, en de banden zitten alle 4 even vol.
Wat kan hier de oorzaak van zijn??
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
volcane heeft standaard een enorm slappe vering, dus als er maar iets gewicht links of rechts extra zit, dan zakt hij al 1 kant op, wat eigenlijk dus normaal is, toen mijn volcane nog niet verlaagd was stond hij ook nooit helemaal 100% recht.
Drake wrote:volcane heeft standaard een enorm slappe vering, dus als er maar iets gewicht links of rechts extra zit, dan zakt hij al 1 kant op, wat eigenlijk dus normaal is, toen mijn volcane nog niet verlaagd was stond hij ook nooit helemaal 100% recht.
Slappe veren Ik vind ze redelijk stug...
Maar dan ga ik ervan uit dat het een normaal verschijnsel is voor een Volcane...
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Drake wrote:volcane heeft standaard een enorm slappe vering, dus als er maar iets gewicht links of rechts extra zit, dan zakt hij al 1 kant op, wat eigenlijk dus normaal is, toen mijn volcane nog niet verlaagd was stond hij ook nooit helemaal 100% recht.
Slappe veren Ik vind ze redelijk stug...
Maar dan ga ik ervan uit dat het een normaal verschijnsel is voor een Volcane...
heb je ook al gekeken of niet toevallig een schokbreker iets lekt? heb ik ook gehad en daardoor hing hij ook een paar cm scheef. Ik merkte het toen ik de krik eronder zette en hij aan de ene kant niet onder de dorpel kwam, maar bij de andere kant 3cm speling had. Beetje vochtige schokbreker was de oorzaak