Lichtmetaal voor E150,= overnemen of niet ??
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Lichtmetaal voor E150,= overnemen of niet ??
Zal ik deze overnemen voor 150,= incl. bandjes? That's the question ...
Thnx,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
altijd beter dan die standaard wieldoppen die er nu op zitten ...
Dat is echt geen :pottytrain4: waard ...
Dat is echt geen :pottytrain4: waard ...
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
-
- AX liefhebber
ff kijken of het met de dremel een beetje netjes te doen is ... hou je alleen een klein cirkeltje over waar het logo eerst zat ...
Heb al een afspraak staan ... ik rij vanaf nieuwegein meteen door..
Heb al een afspraak staan ... ik rij vanaf nieuwegein meteen door..
Die dopjes in het hart van het wiel kun je gewoon kopen met een citroen logo. De vraag is wat de staat van de banden is. Als je daar snel weer kosten voor moet maken dan zou ik t niet zo snel doen. Maar als de bandjes nog een tijd meekunnen, gewoon doen!
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991
-
- AX liefhebber
Diegene waar ik ze van koop die is net vorige maand ermee door de apk gekomen ... Dus dat zal wel goed zitten denk ik met die bandjes ..
Ik had niet gezien dat dat dopjes waren maar zal donderdag ff langs de citro dealer hier in hoorn rijden kijken of die ze nog heeft of kan bestellen voor een prima prijs ..
Grtz
WeetJeWel
Ik had niet gezien dat dat dopjes waren maar zal donderdag ff langs de citro dealer hier in hoorn rijden kijken of die ze nog heeft of kan bestellen voor een prima prijs ..
Grtz
WeetJeWel