Overspuiten...
Moderator: webmasters
Overspuiten...
Ik zie een hele hoop foto's van AX-jes, waarvan de bumpers en skirts overgespoten zijn in dezelfde kleur/lak als de auto zelf. Zijn er hier mensen die dat recent hebben gedaan, want ik zou graag willen weten hoeveel zoiets eigenlijk zal gaan kosten?
-
- AX super weirdo
Ik heb het recent zelf gedaan...
Ik gok dat ik ongeveer 100,- kwijt was
Ik gok dat ik ongeveer 100,- kwijt was
Last edited by Rock's on FriApr15, 2005 12:20:12 PM, edited 1 time in total.
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Over laten spuiten bij een bedrijf gaat je veel meer dan 100 euro kosten.
Alleen de verf gaat je al 50 euro kosten. Moet gemaakt worden.
Voor en achterbumper glad maken en spuiten zal denk zo 400 euro kosten. Sowieso niet minder.
Alleen de verf gaat je al 50 euro kosten. Moet gemaakt worden.
Voor en achterbumper glad maken en spuiten zal denk zo 400 euro kosten. Sowieso niet minder.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
Kleur kun je gewoon exact laten namaken.
Onder je motorkap staat ergens een kleurcode. 5 letters doorgaans.
Bij mij staat er. EYCEC. De eerste 3. EYC zijn de kleurcode. Zilver grijs.
Die kun je gewoon laten mengen. Verschil zie je niet of nauwelijks.
Onder je motorkap staat ergens een kleurcode. 5 letters doorgaans.
Bij mij staat er. EYCEC. De eerste 3. EYC zijn de kleurcode. Zilver grijs.
Die kun je gewoon laten mengen. Verschil zie je niet of nauwelijks.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Mekkio wrote:menmulder wrote:zijscherm strak maken + motorkap koste me rond de 600 euro niet laten doen dus
? 600!?
Dat ga ik dus echt niet betalen om een bumper en skirts te laten spuiten he! Zoveel geld heb ik niet eens
Gewoon eerst polytrol gebruiken Ok, je bumpers worden er niet spontaan glad van (zou wat zijn zeg!) maar de kleur komt zo ongelovelijk goed terug....
Spuiten kan altijd nog. En je moet idd de mazzel hebben dat je het zelf kan doen of met korting bij een bedrijf! (Like me, binnenkort ff mijn achterbumper en spoiler laten spuiten )
Anouschka wrote:Mekkio wrote:menmulder wrote:zijscherm strak maken + motorkap koste me rond de 600 euro niet laten doen dus
? 600!?
Dat ga ik dus echt niet betalen om een bumper en skirts te laten spuiten he! Zoveel geld heb ik niet eens
Gewoon eerst polytrol gebruiken Ok, je bumpers worden er niet spontaan glad van (zou wat zijn zeg!) maar de kleur komt zo ongelovelijk goed terug....
Spuiten kan altijd nog. En je moet idd de mazzel hebben dat je het zelf kan doen of met korting bij een bedrijf! (Like me, binnenkort ff mijn achterbumper en spoiler laten spuiten )
Oh? Hoe kom jij aan korting dan???
En ik wil de skirts in rood spuiten, omdat ik liever rode als zwarte skirts heb. Dan kan ik ook meteen mijn GT-bumper meenemen, omdat die ook zwart zal zijn. Achterbumper zit ik nog over te twijfelen evenals de spoiler.
En tuurlijk kan ik ook wel zelf schuren. Was niet echt van plan dat te laten doen, tenzij dat maar een tientje extra zal kosten (not). Alleen, tot hoever moet je dan schuren...?
Joris wrote:Koop een kompressor met goede spuitbeker en ga oefenen!!
En hoe heb jij dat gedaan geert?
Geert is Turkje spelen dus die antworod vast niet zo snel;
Geert heeft in zn achtertuin een schuurtje gebouwd voor zichzelf en dat had hij even omgebouwd tot spuitpaleis. dus volgehangen met plastic zijl, een afzuiger gehuurt en compressor+verfbeker had hij al geloof ik. hij had in zn familie spuitervaring zitten. Dus dat scheelt voor de tips natuurlijk!
en voor het geld kan je het wel een paar keer proberen
q01z wrote:Joris wrote:Koop een kompressor met goede spuitbeker en ga oefenen!!
En hoe heb jij dat gedaan geert?
Geert is Turkje spelen dus die antworod vast niet zo snel;
Geert heeft in zn achtertuin een schuurtje gebouwd voor zichzelf en dat had hij even omgebouwd tot spuitpaleis. dus volgehangen met plastic zijl, een afzuiger gehuurt en compressor+verfbeker had hij al geloof ik. hij had in zn familie spuitervaring zitten. Dus dat scheelt voor de tips natuurlijk!
en voor het geld kan je het wel een paar keer proberen
Daar heb je wel gelijk in. Of ? 200 betalen of ? 600 betalen. Groot verschil