Heej mensen wie kan mij helpen? Ik heb een AX 1.1 TGE 5 deurs en nu sta ik op het punt nieuwe velgen te kopen. De banden die hier op liggen zijn 185 mm breed en ik vraag me af of dit gaat passen bij mijn 5 deurs AX
Okeej zo'n vermoeden had ik al... Echter heb ik het een en ander al weggeslepen aan de buitenkant van mijn wielkast. Zeg maar die rand naar binnen toe gevouwen zit die is helemaal verdwenen wan deze kwam in conflict met mijn iets te grote band
Ik heb 175-60's onder m'n GT, dat past wel , maar mijn linkerachterwiel loopt net aan tegen de binnekant van de skirt in de wielkast bij volledig uitveren, in de praktij heb ik hier niet zo'n last van omdat dat alleen gebeurd als je veel te hard van een drempel af of over een heuvel rijdt.
Last edited by keizg on TueApr12, 2005 1:27:26 PM, edited 1 time in total.
Als je achter rechte wielkasten hebt past het niet. Of je moet de slijptol ter hand nemen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
de velgen zijn al twee weken verkocht en ze pasten perfect onder de rechte wielkasten. Twee man voorin en twee man achterin en nergens aanlopen. Dus soms moet het toch gaan.
idd ik rij er nu al weer een tijdje mee.. Het was wel want ik had het invallende stuk staal van te voren al weg geslepen. Als er 4 man in mijn auto zit werkt het ook nog alleen drempels daar is mijn AX niet meer zo gek op.. Dit komt doordat er een naar binnen gevouwen stuk staal van voor naar achter over mijn ax loopt waar de sierstrips/stootstrips in vallen... Helaas zit dat dus in de weg...
moguh luitjes,ik heb een playzir met 15-195-45 eronder zitten maar met een hoop slijpwerk en klopwerk kan ik er met 3 man in zitten zonder mijn band te verslijten.
kortom het kan nog groter !!!!!!!
-_----_-AX plaizir-_----_-is bezig uitgebouwdt te worden!!!!