Rechter buiten spiegel monteren.
Moderator: webmasters
Rechter buiten spiegel monteren.
De rechterbuitenbspiegel moet er op hoe krijg ik die op dat hendeltje. Ik snap niet hoe die buiten spiegel open kan om dat schroefje asn te kunnen draaien.
Re: Rechter buiten spiegel monteren.
Probeer je vraag iets beter te omschrijven. Ik kan er weinig van maken zo.
Ik kan je wel wat over de spiegel vertellen. Het plastic van de hendel kan je er gewoon aftrekken. Eerst even het dopje aaan het uiteinde loswrikken met een schroevendraaier.
Dan heb je de spiegel en het stelmechanisme. Die hendel die draai je door het gat van je deur, pas op voor je lak. Dan zet je hem vast met ik geloof 3 schroefjes. En je schuift het plastic er weer op.
Ik kan je wel wat over de spiegel vertellen. Het plastic van de hendel kan je er gewoon aftrekken. Eerst even het dopje aaan het uiteinde loswrikken met een schroevendraaier.
Dan heb je de spiegel en het stelmechanisme. Die hendel die draai je door het gat van je deur, pas op voor je lak. Dan zet je hem vast met ik geloof 3 schroefjes. En je schuift het plastic er weer op.
De spiegel is van de hendel af.
.
.
- Foto geplaatst -
Geen flauw idee! Ik zou een topic in het gezocht onderdeel starten. Ik denk dat je voor een euro of vijf wel een nieuwe kan vinden.