ik heb zelf al gegoogeld en vw en honda motorruimtes genoeg gezien

greetz
Moderator: webmasters
Ik denk dat dat toch niet zo'n goed idee is. Die balken zorgen mede voor de kreukelzone en die ribbels zijn daar een onderdeel van. Als je die vlak gaat maken door er een plaat overheen te lassen, zul je geen kreukelzone meer hebben. Dan krijg je hetzelfde effect als bij de Smart: bij frontale crash is de koets nog heel, maar ben jij tegen de voorruit geplakt (als je er al niet doorheen gaat).Netheo wrote:Op de chassisbalken ga ik een plaat lassen zodat deze gewoon recht worden i p v geribbeld.
ik denk niet dat één plaatjevan 0.7 op een balk de hele kreukelzone om zeep gaat helpen.en eigenlijk ben ik er toch niet mee van plan om hem te crashenMNM(tm) wrote:Ik denk dat dat toch niet zo'n goed idee is. Die balken zorgen mede voor de kreukelzone en die ribbels zijn daar een onderdeel van. Als je die vlak gaat maken door er een plaat overheen te lassen, zul je geen kreukelzone meer hebben. Dan krijg je hetzelfde effect als bij de Smart: bij frontale crash is de koets nog heel, maar ben jij tegen de voorruit geplakt (als je er al niet doorheen gaat).Netheo wrote:Op de chassisbalken ga ik een plaat lassen zodat deze gewoon recht worden i p v geribbeld.