Zojuist eens gekeken naar het aanlopen van mijn linkerachterwiel. Blijkt het wiellager nogal vaag te zijn. Klopt het dat het uit twee gedeelten bestaat? En hoort het binnenste gedeelte nogal veel speling te hebben? Kan bij mij alle kanten op bewegen. Wie kan me verder helpen met info?
En wie heeft er nog een goede trommel met goed wiellager liggen? Is die van een GT nog anders als van normale versies?
De wiellagers zijn allemaal gewone groefkogellagers. Jouwes is dus naar de filistijnen. Tijdelijke oplossing is je naafmoer hard aandraaien.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:De wiellagers zijn allemaal gewone groefkogellagers. Jouwes is dus naar de filistijnen. Tijdelijke oplossing is je naafmoer hard aandraaien.
Ze horen stevig in de trommel te zitten dus? De mijne valt er bijna uit (aan de binnenkant van de trommel). Velg is ook wat warm, dus snel vervangen.
Mocht iemand nog een trommel hebben liggen, laat het me even weten! Zou fantastisch zijn. Heb geen zin om op de sloop in de weer te gaan (stofkappen willen nooit los).
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.