Ik had nog wel een geinig idee wat volgens mij nog niemand met een ax heeft gedaan namelijk er een Limousine van maken, zie ook de foto.
Zou dit te realiseren zijn en wat vinden jullie ervan? Cool of juist kansloos?
En aan welke kosten zul je moeten denken, wat moet er gedaan worden en waar zouden jullie dit doen? Volgens mij is in iedergeval een nieuwe versnellingsbak + besturing + remmen + motor nodig en een nieuwe wegtoelating
Ik denk vooral een heavy duty cabrio chassis dat je moet verlengen.
Remmen, besturing en versnellingsbak lijken me triviaal. Tenzij je achter ook twee veerpoten monteerd die stuurbaar zijn. Zoals bij die ijs rally wagens.
tja, daarom kan je waarschijnlijk al aan de gang met een buizenframe.. en je moet de auto met een kleine boog bouwen, hij zakt vanzelf weer recht, zegmaar..
leuk idee minder mooie photoshop:P als iemand een leuk idee heeft voor het bewerken van een ax met photoshop stuur maar een pb'tje ben er best handig mee.
komt deze je niet bekend voor dan?
nadat deze photoshop online gegooid was door Rio97 is die ongeveer de hele wereld over gegaan.. nog geen 4u later kwam ik m als headliner tegen op een groot Citroën forum in Frankrijk.. en me vader is m ooit tegen gekomen in een frans tijdschrift
Maar back on topic!
Een stretched AX limousine, ik stem voor!
Maar dan wel een beetje Top Gear stylie:
je bedoelt die fiat pinda die in 2 stukken breekt?:P is wel een leuk idee als je wat sloop ax'jes hebt of gewoon staal en dan zagen lassen aanpassen en klaar:P