Welke kleur...
Moderator: webmasters
Welke kleur...
op de sloop in drachten kwam ik nog een ax GT carb tegen deze was nog compleet dus heb ik de voorste 2 14inch en het reserve wiel 14 inche mee genomen .. de achterste 2 waren 13 inch.. maar wel de zelfde velgen en gelukkig was mn reserve wiel het zelfde dus dat samen maakt 4 velgen ..
deze dus de naafdopen staan niet op de foto...
alleen nu is de vraag.... welke kleur moeten de velgen worden ...
advies gevraagd....
zie mijn wie is wie voor de auto ... http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1725
deze dus de naafdopen staan niet op de foto...
alleen nu is de vraag.... welke kleur moeten de velgen worden ...
advies gevraagd....
zie mijn wie is wie voor de auto ... http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=1725
-
- AX super weirdo
Ik heb deze velgen een x in het wit gezien,........erug mooi !!!
Ik heb zwart gestemd,......maar ik dacht dat de poll was,...welke kleur heeft je AX,...ging toen pas verder kijken
Zwart lijkt mij een slechte keuze,......... Zilver of wit is het beste ! ....vink
Ik heb zwart gestemd,......maar ik dacht dat de poll was,...welke kleur heeft je AX,...ging toen pas verder kijken
Zwart lijkt mij een slechte keuze,......... Zilver of wit is het beste ! ....vink
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX liefhebber
Gloeiende gloeiende...!!!! Waar heb je ze vandaan? Bij nicolai of letinga? ik zoek me de pleuris om zulke velgen (woon zelf 10km bij drachten vandaan)!!! Maar geeft niet..
Als je ze niet vindt staan, stuur me dan ff een berichtje, ben zeer geinterreseerd.
Greetz, Ruud.
Als je ze niet vindt staan, stuur me dan ff een berichtje, ben zeer geinterreseerd.
Greetz, Ruud.
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!
U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
-
- AX liefhebber
ik zou voor wit gaan staat erg goed op een rooie auto en het heeft ook niet zo de look van "had ik maar alu velgen". Je wieldiameter zal ook groter lijken. als je zwart neemt heb je net het omgekeerde effect.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
-
- AX super weirdo
Sorry TTF dat ik niks meer heb laten horen wat betreft de velg-maten, maar ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en ben vandaag helemaal vergeten om ff naar de GT te lopen en te kijken wat voor velgen er onder hangen
Ik heb gewoon grijs gestemd dat staat wel het leukst op rood en zwart! Kijk naar Fast-Eddie
Ik heb gewoon grijs gestemd dat staat wel het leukst op rood en zwart! Kijk naar Fast-Eddie
Freude am Fahren.
master-arnie wrote:Sorry TTF dat ik niks meer heb laten horen wat betreft de velg-maten, maar ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en ben vandaag helemaal vergeten om ff naar de GT te lopen en te kijken wat voor velgen er onder hangen
ach maakt niet uit ...
ik vind 4x 14 ook beter...
maar dat is oftopic
ik weet nog steeds niet welke kleur .....
ruud wrote:Gloeiende gloeiende...!!!! Waar heb je ze vandaan? Bij nicolai of letinga? ik zoek me de pleuris om zulke velgen (woon zelf 10km bij drachten vandaan)!!! Maar geeft niet..
Greetz, Ruud.
Moet het per se 14 inch zijn dan? Ik heb nog 13 inch velgen liggen... (zie aangeboden) Persoonlijk vind ik die mooier dan deze hierboven.