Toch een velgen vraag

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
ikmoetevenwatweten
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 1
Joined: TueApr13, 2010 4:34:04 PM

Toch een velgen vraag

Post by ikmoetevenwatweten »

Ik heb het sticky over de velgen gelezen maar ik wilde het toch even zeker weten.
Onder vele oude Citroën's zitten ook 3 gaats velgen, zo ook onder de visa, passen deze velgen op de ax/106?

Groeten Martijn.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Nee, die steek is (veel) groter. En for your information, Smart-velgen passen ook niet.

Overigens zitten ze in het geval van de eend vast met wielmoeren, niet wielbouten, maar ik weet niet zeker of dat invloed heeft op het ontwerp van de velg.
Kijk uit, een Cactussssss

11iTGE
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: MonApr12, 2010 2:02:37 PM
Location: Rosmalen
Contact:

Post by 11iTGE »

Dan heb ik ook nog een vraag:

Ik heb net mijn velgen wit gemaakt met Moptips Glossy wit.

moet ik er dan toch nog een extra doorzichtige lak eroverheen doen ter bescherming of maakt dat niet zo veel uit? Thanks!
voorheen bekend als "AphexTwiins"

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

11iTGE wrote:Dan heb ik ook nog een vraag:

Ik heb net mijn velgen wit gemaakt met Moptips Glossy wit.

moet ik er dan toch nog een extra doorzichtige lak eroverheen doen ter bescherming of maakt dat niet zo veel uit? Thanks!
persoonlijk zou ik het wel doen, omdat removerblijfselen (maar daar heb je dus alleen last van aan de voorkant) best snel in je lak 'vreten'
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ja, afwerken met lak is gewoon een aanrader ,anders mag je ze om het half jaar opnieuw spuiten :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply