Stikkers zijkant+vooruit

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
blijhoofd
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 52
Joined: ThuOct02, 2008 10:49:21 PM
Location: ede

Stikkers zijkant+vooruit

Post by blijhoofd »

Ik heb op mijn AX aan de zijkant van die lelijke first impression stikkers (wat ook al een achterlijke naam is )

Hoe zijn deze het mooitst te verwijderen?

Ook vond de vorige eigenaaresse het niet nodig om de ruitenwissers te vervangen hierdoor zitten er in het bovenste deel van de draaicircel van de wisser allemaal krasjes in de ruit hebben jullie een idee hoe ik deze weg kan poetsen?

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Re: Stikkers zijkant+vooruit

Post by Glenn@nl »

blijhoofd wrote:Ik heb op mijn AX aan de zijkant van die lelijke first impression stikkers (wat ook al een achterlijke naam is )

Hoe zijn deze het mooitst te verwijderen?

Ook vond de vorige eigenaaresse het niet nodig om de ruitenwissers te vervangen hierdoor zitten er in het bovenste deel van de draaicircel van de wisser allemaal krasjes in de ruit hebben jullie een idee hoe ik deze weg kan poetsen?
1 met je nagels / wasbenzine
2 voorruit laten polijsten bij carglass, glasgarage o.i.d.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

stickers verwijderen:
hete fohn erop, trek je ze er zo af, restjes ev met stickerverwijderaar of wasbenzine.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

blijhoofd
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 52
Joined: ThuOct02, 2008 10:49:21 PM
Location: ede

Post by blijhoofd »

grietje wrote:stickers verwijderen:
hete fohn erop, trek je ze er zo af, restjes ev met stickerverwijderaar of wasbenzine.
Fone met nagel ging goed gister bestuurders kant en achterkant gedaan, nu een zere nagel haha, maar tis er wel van opgeknapt. Morgen maar eens de bijrijders kant doen :D

Bassieh
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 56
Joined: SunAug09, 2009 11:03:25 PM

Post by Bassieh »

Hier heb ik ook nog wel een vraagje over.

Bij mijn ax zit er dus op de achterruit een paar stickers van de vorige eigenaar. Deze zitten aan de binnenkant over de achterruitverwarming. Hoe zijn deze het best te verwijderen zonder dat ik mijn achterruitverwarming eraf trek? Wel eens zien gebeuren toen mn pa zn achterruitblindering verwijderde, werkte de verwarming niet meer. :S

wegmisbruiker
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3
Joined: MonAug18, 2008 8:47:19 PM
Location: Beverwijk

Post by wegmisbruiker »

Klinkt raar maar nagellak remover :P
Ik heb die stikkers van first class er ook zo keurig afgekregen, ik vond het ook helemaal niks!

Post Reply