ruitenwisserstang RECHT!
Moderator: webmasters
rechte ruitenwisser
Weet iemand merken/types van auto's waarvan de ruitenwissers 1 geheel zijn en passen op een AX (voor)?
Met 1 geheel bedoel ik wissers waarbij de stang, het blad en het rubber niet los van elkaar te halen zijn. Eigenlijk zelfs wissers zonder echte stang... Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.
Zoiets als de achterruitenwisser van PX-LS-66 (Pixels66)
of de wisser voor van ZT-42-XJ (grietje)
Met 1 geheel bedoel ik wissers waarbij de stang, het blad en het rubber niet los van elkaar te halen zijn. Eigenlijk zelfs wissers zonder echte stang... Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.
Zoiets als de achterruitenwisser van PX-LS-66 (Pixels66)
of de wisser voor van ZT-42-XJ (grietje)
rechte wisser
ff een vraagje, welke wisser staat er op vooraan??? vind ik wel leuk staan
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: rechte ruitenwisser
Mijn wisser is gewoon een AX wisser tussen een bankschroef gezet.Nitroën wrote: of de wisser voor van ZT-42-XJ (grietje)
Wisserdingen zonder arm (flex wipers) kunnen ook op een AX.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
tussen de bankschroef werkt gewoon erg goed, alleen is het niet de mooiste ruitenwisser om te zien midden op een raam vind ik. Het is echt een mager wissertje.
over die flex wipers gesproken, heeft iemand daar een foto van actief op een ax ?
Die hebben ze namelijk ook bij de action (voor de gene die niet weten wat dat is --> een aldi of lidl alleen dan met heel veel zooi (geen supermarkt))
voor 3,29 als ik het zo goed onthouden heb.
over die flex wipers gesproken, heeft iemand daar een foto van actief op een ax ?
Die hebben ze namelijk ook bij de action (voor de gene die niet weten wat dat is --> een aldi of lidl alleen dan met heel veel zooi (geen supermarkt))
voor 3,29 als ik het zo goed onthouden heb.
Dan probeer jij het eens en laat het hier even wetenPgoddijn wrote:Hm, anders probeer je het gewoon? Voor minder dan 4 euro haal je sowieso geen 'normale' ruitenwisser... Anders probeer ik het wel, ben ook wel benieuwd.
Op de achterzeide van de verpakking staan trouwens alle merken van DAF tot dugatti, maar Citroën ho maar...
Hier:AXcellent wrote:Dan probeer jij het eens en laat het hier even wetenPgoddijn wrote:Hm, anders probeer je het gewoon? Voor minder dan 4 euro haal je sowieso geen 'normale' ruitenwisser... Anders probeer ik het wel, ben ook wel benieuwd.
Op de achterzeide van de verpakking staan trouwens alle merken van DAF tot dugatti, maar Citroën ho maar...
2,97 euro voor de 48cm versie. Staat trouwens wel Citroën Visa en BX op.
Ik wil alleen nog even kijken of er ook een langere versie ok is, want standaard is ie 55 cm.
Dus allen naar Action!
Zal eens vragen of ze er meer in het assortiment hebben en vooral of het blijft!
-
- Moeder Overste
Mwa, ze zitten er al 2 maanden op bij mij.....AXcellent wrote:HAHA dus door mij gaan jullie allen naar action. Mocht je ze in je woonplaats niet meer hebben, wij hebben er nog genoeg liggen!
Ik zou heel graag een foto zien hoe die eruit ziet als hij recht omhoog staat. Wil iemand daar even een foto van maken????
aub??
gr Sjoerd
Werken goed!
Maat weet ik niet, heb op de gok wat meegenomen en het paste!
Re: rechte wisser
Netheo wrote:
ff een vraagje, welke wisser staat er op vooraan??? vind ik wel leuk staan
Weet iemand hoeveel inch deze velgen waren? 14 of 15?
-
- profiel verwijderd
-
- Vlotte starter