Hallo,
Was me al een aantal keren opgevallen dat tijdens regenbuien,me achterbakkleedje vochtig was.
Nu heb ik hem net gewassen in een wasbox,kofferbak leeggehaald/kleed eruit.En het leek wel heel langzaam uit het slot te sijpelen.
Is dit een bekend probleem bij een AX?
Lekkende achterklep(slot)
Moderator: webmasters
Mijn achterramen kunnen niet open,en die lekken niet.
Achterraam lekt ook niet,en als ik goed voel,is de behuizing van het slotmechanisme vochtig van binnen,en loopt er echt een straaltje de kofferbak in.
Dus ik denk dat het hele mechanisme eruit moet om te ontdekken waar het vandaan komt.
Overigens nu ik erover nadenk:
Het rubber van de kofferbak komt bijeen bij de sluiting,en er zit zo'n halve centimeter niks tussen....is dit bij jullie ook,of is het rubber op een of andere manier gekrompen?
Edit: kan helaas geen foto's maken wegens gebrek aan een camera.
Achterraam lekt ook niet,en als ik goed voel,is de behuizing van het slotmechanisme vochtig van binnen,en loopt er echt een straaltje de kofferbak in.
Dus ik denk dat het hele mechanisme eruit moet om te ontdekken waar het vandaan komt.
Overigens nu ik erover nadenk:
Het rubber van de kofferbak komt bijeen bij de sluiting,en er zit zo'n halve centimeter niks tussen....is dit bij jullie ook,of is het rubber op een of andere manier gekrompen?

Edit: kan helaas geen foto's maken wegens gebrek aan een camera.
-
- profiel verwijderd
Rubbertjes kun je krijgen bij de drogistNovius wrote:Hallo,
We zijn erachter gekomen dat het inderdaad de centimeter is dat de rubbers niet meer aansluiten.
Er hoorde dus idd oorspronkelijk een rubbertje tussen te zitten,maar die ben ik(of mischien de vorige eigenaar) verloren.
Dus ik ga opzoek naar een rubbertje![]()
Bedankt allemaal!
Slotje aub.