Is deze AX nog te redden?

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Ricardo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 223
Joined: ThuSep13, 2007 2:56:53 PM
Location: Den Helder

Post by Ricardo »

Wilma,

ik wil je nog 1 tip meegeven. Je geeft aan dat je de kosten van de fysio wil gaan verhalen op de tegenpartij. Prima natuurlijk, maar het is ook belangrijk om de tegenpartij nu al aansprakelijk te stellen voor eventuele hinder die je later nog aan dit ongeluk kunt gaan ervaren. Je stelt hem dus aansprakelijk voor schade die je nu nog niet hebt geleden, maar waarvan een kans bestaat dat je die in de toekomst wel gaat lijden. Dan dek je jezelf helemaal in. Een whiplash komt bijvoorbeeld soms pas jaren later om de hoek kijken...
Maar je rechtsbijstandverzekering zal daar ook wel alles van af weten natuurlijk.

Succes!

Gr. Ricardo
In bezit van:
- C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001
- ZX 1.8i Aura 5-deurs uit 1994 (JB-VD-45)

Het halve gereedschap is het goeie werk! ;)
Image

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Die vloeistof zal je ruitenwisservloeistof wel geweest zijn. Niet starten zal wel een zekering zijn ofzo. Het ziet er niet mooi uit. Maar te maken is het wel. Heb nu een tijdje bij de schadehersteller meegekeken. Maar bij mij stond zelfs het dak en dorpel onder spanning. En de wielophang er zo ongeveer onderuit gereden.

Maar ik zou hem wegdoen. Hoe lullig het ook mag klinken maar er zijn genoeg ax'jes te koop voor weinig die wellicht even goed zijn.

Economisch gezien zou het niet verstandig zijn er geld in te steken.

Was voor mij ook niet verstandig om hem te laten maken. Ik had een mooie Saxo terug kunnen kopen voor wat ik nu kwijt ben. Maar goed. Emotionele waarde he.

Hoeveel krijg je nou eigenlijk nog terug voor een standaard axje? Zal denk hooguit 1250euro zijn.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Als ik het zo aan het kenteken en de kleur zag was het wel een ax van de laatste bouwjaren

dus in tegenstelling wat enkelen hier beweerd hebben koop je echt geen waardige vervanger voor enkele "honderden euro's". Fatsoenlijke type '3s uit 95 en 96 worden gelukkig nog op waarde (boven de 1000 Euro) geschat. Ook op marktplaats!

Post Reply