K'eb vandaag motorkap met booskijkers en luchthaper overgenomen van q01z.. Moet nog gespoten worden, maar weet iemand mischien een goede adres voor spuiten?? Wil zelf niet doen, te riskant vind ik..
gewoon iets in de buurt zoeken, als je een eind ervoor moet rijden ben je aan benzine het verschil weer kwijt. Ff informeren bij je garagehouder of hij geen goed adresje weet.
Ik denk als je het prof laat doen dat je zo tussen de 150 en 200 euro kwijt bent.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik was er zelf ook na aan het informeren omdat ik nog een kap in de schuur heb staan die duidelijk nog gladgemaakt en gespoten moet worden.
Punt van het spuiten is niet het spuiten zelf, dat is ook serieus niet moeilijk, maar het is het voorbewerken. Krijg jij het maar eens zo glad. Echt rotwerk, kost heeeeeeeel veeeeeeel tijd.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
spuiten bij een prof kost altijd rond ? 200,- per deel.
je kunt ook vragen zonder bonnetje; kom je op zo'n ? 150,- uit.
en een hobby'ist doet het voor ? 100,- waarschijnlijk.
maar eh, ik ken er geen.
succes