achtermistlamp.
Moderator: webmasters
achtermistlamp.
ik heb een probleempje. ik had met een collega afgesproken om morgen mijn apk ff te regelen.. maar ik heb mijn achterlichten donkerder gemaakt met een backlightspray. dit is apk afkeur dus ik dacht vanavond: ik wissel ze ff met de ax van me zusje. dus ik daarheen en gewisseld maar alleen een remlicht en t mistachterlicht was stuk. ik naar huis om daar nieuwe lampies in te zetten maar nu zag ik dat de lichtunit maar 3 aansluitingen heb voor lampjes en niet 4. je heb er echt 4 nodig voor de linkerlamp (remlicht, knipperlicht, gewoon achterverlichting en natuurlijk mistlicht) wat nu? waarom heb deze ax dit niet.. ?? misschien weten jullie er wat van? groeten Daan

1.1carb 4-bak:)
Re: achtermistlamp.
blijkbaar heeft je zusje een oud axje.. volgens mij (maar dat moet je even opzoeken) heb je geen mistachterlicht nodig verplicht.. tenminste, niet voor de ax van jouw bouwjaar!Daan wrote:ik heb een probleempje. ik had met een collega afgesproken om morgen mijn apk ff te regelen.. maar ik heb mijn achterlichten donkerder gemaakt met een backlightspray. dit is apk afkeur dus ik dacht vanavond: ik wissel ze ff met de AX van me zusje. dus ik daarheen en gewisseld maar alleen een remlicht en t mistachterlicht was stuk. ik naar huis om daar nieuwe lampies in te zetten maar nu zag ik dat de lichtunit maar 3 aansluitingen heb voor lampjes en niet 4. je heb er echt 4 nodig voor de linkerlamp (remlicht, knipperlicht, gewoon achterverlichting en natuurlijk mistlicht) wat nu? waarom heb deze AX dit niet.. ?? misschien weten jullie er wat van? groeten Daan
volgens mij staat het tegenwoordig allemaal op de rdw site, www.rdw.nl

ik heb de achterlichten gewisseld (naar paneeltjes zonder mistachterlicht) en de schakelaar+controle lamp niet zichtbaar/bruikbaar gemaakt. mijn auto is van '89 en mistachterlicht is verplicht vanaf '91 dus had geen afkeur geweest. mijn auto had officieel geen mistachterlicht en schakelaar+controlelamp 

1.1carb 4-bak:)