Ik heb even een vraag. is er iemand die al eens een poging heeft gedaan om zijn achterklep stickervrij te krijgen? dan bedoel ik ook incl "citroen AX"
hoe is dat gelukt?
Fohnen........, als de boel goet warm is kan je zachtjes de sticker eraf trekken....... de logotjes zou je ipv trekken even een beginnetje kunnen maken met een plat schroevendraaiertje met een doekje eromheen.
bij een GT zitten deze dingen overigens soms geklemt, dus met een klemmetje van binnenuit!
wasbenzine vind ik trwns niet echt een hele goede tip, ja op witte lak.. op rode lak wil dat nog wellus vegen achter laten..
mjah, stickerreiniger is eigenlijk hetzelfde
Wat ik me nog afvroeg. Als ik de stickers zoals de NL sticker en de dealer sticker verwijder krijg ik daaronder dan een groot kleurverschil met de rest van me achterklep?
je bedoeld "injection"? die laat ik denk ik zetten vind ik wel mooi eigelijk en bovendien zit het geklikt ofzo.
de kleur is een soort antraciet en de lak van mijn ax is nog puntje gaaf die bak is echt mega goed onderhouden, ik heb em een jaar en de vorige eigenaar was ook zuinig op dat bakkie, dus vandaar.
Heeft een van jullie ervaring met de NL stikker en dan wel de "aluminium" versie? Ik ben ook al bezig geweest met een fohn maar wat een dievenklus is dat zeg!! Die stikker gaat er maar per vierkante milimeter vanaf!! Hier ben je echt een middagje mee bezig op deze manier!!
Frank800 wrote:Heeft een van jullie ervaring met de NL stikker en dan wel de "aluminium" versie? Ik ben ook al bezig geweest met een fohn maar wat een dievenklus is dat zeg!! Die stikker gaat er maar per vierkante milimeter vanaf!! Hier ben je echt een middagje mee bezig op deze manier!!
Dit is de stikker:
Iid warm maken met de f?hn en krabben met je nagel, niet denken wat een werk......gewoon beginnen met krabben en verstand op nul